Hvilken sutterflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hvilken sutterflasker bruger i?

Der mulighed for at svare på flere.

Min datter fik kun flaske i 2 mdr, så aner ikke hvad de hed, men det var nogle fra babysam til 12kr stykket.. Fungerede upåklageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

B&J

vi brugte pigeon sutteflaske fordi den sut der var der til passede så godt til daniels mund

Anmeld

3. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hvilken sutterflasker bruger i?

Der mulighed for at svare på flere.

her brugte vi Avent flasker og MAM-tutter

fordelen ved MAM tutter (ved vores datter) var at hun bedre ku få teknikken til at køre da de er fladere

ulempen er at de stopper, så man lige skal hive tutten ud engang imellem så der kommer luft igennem

tilgengæld synes jeg MAM tutterne har en god overgang fra 1-3 i størrelse så vi hele tiden har ku følge med - der er der nogle fra mødregruppen der bruger avent-tutter der synes springet mellem de forskellige er for stort

jeg synes også tit at babyer sutter lidt underligt på avent-tutterne, men det er nok bare fordi jeg er vandt til de fladere tutter

men ja MAM flaskerne var vi ret trætte af - især dem med antikolik i, de var slet ikke tætte  så købte vi en bunke avent-flasker brugt + sterilisator, men holdte fast i MAM tutterne

Anmeld

3. december 2012

dola

Vi har arvet nogle fra tupperware, er vi meget glade for!!

Anmeld

3. december 2012

hekran

Begge drenge har brugt Avent flasker. Det var bare en beslutning vi tog, da vi købte det hele samlet, inklusiv flaskekoger til mikroovn.

Lillepige blev ammet, men da hun en gang imellem fik flaske, brugte jeg Pigeon, og dem ville jeg til enhver tid bruge igennem. Selve flasken er lille og smal og den virker ikke så voldsom.

Anmeld

3. december 2012

Mother-love

Jeg har stemt pigeon og avent.
De første 4-5 mdr burgte vi pigeon og indtil isabella ikke gad flasken mere da hun var 7-8 mdr mdr brugte vi avent.

Først pigeon fordi det var den eneste flaske af alle mulige mærker hun kunne finde ud af.

Men da hun så blev de der 5 mdr så var sutterne alt for bløde. Hun suttede dem helt flade selvom vi brugte dem med flest huller.

Avent er ret hårde at sutte i så det hjalp derefter

Anmeld

4. december 2012

lisesp83

NUK her, og det vil vi bruge igen, når lillesøster er ankommet

Anmeld

4. december 2012

morethanperfect

Vi har MAM ..

Har dog en NUK men den bruger vi ik rigtig .. 

Anmeld

4. december 2012

Trine89

Vi har avent. Og dem er vi rigtig glad for, vi har aldrig haft problemer med dem

Anmeld

4. december 2012

CaWi

Her bruger vi MAM (antikolik), og er super glade for dem. Han får slet ikke så meget falsk luft ned i maven, som han gør ved andre. Når han bliver passet hos farmor, bruger hun NUK, og de fungere også fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.