Stadig i tvivl om bebs vender forkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Steinbrenner

Så har jeg igen været ved jdm og hun var stadig ikke sikker på om bebs vender rigtig, hun måtte lige have fat i en kollega og få hende til at mærke efter også, så nu er jeg helt ødelagt af alt den trykken og masen på min mave.... av.....

Nå men jeg fik så en indvendig undersøgelse og hun var stadig ikke sikker, jeg fik dog at vide at min livmor gaber, så hun regnede ikke med at jeg ville gå til termin...... Yai...    ( gider ikke være gravid mere)

Så nu venter jeg på en indkaldelse til scanning i næste uge hvor vi forhåbentligt bliver klogere på hvordan bebs vender.

Det var lige en lille opdate fra mig 36+

Knus Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Steinbrenner

Hov glemte helt at skrive at hun skønnede bebs til at veje 2900 gr. og jeg har et symfyse mål på 38 cm

Anmeld

22. november 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Så har jeg igen været ved jdm og hun var stadig ikke sikker på om bebs vender rigtig, hun måtte lige have fat i en kollega og få hende til at mærke efter også, så nu er jeg helt ødelagt af alt den trykken og masen på min mave.... av.....

Nå men jeg fik så en indvendig undersøgelse og hun var stadig ikke sikker, jeg fik dog at vide at min livmor gaber, så hun regnede ikke med at jeg ville gå til termin...... Yai...    ( gider ikke være gravid mere)

Så nu venter jeg på en indkaldelse til scanning i næste uge hvor vi forhåbentligt bliver klogere på hvordan bebs vender.

Knus Nana

Ihh øv med ømheden - men bliver da rart at få vished i næste uge. Hvordan kan det være du først skal til scanning i næste uge? Jeg fik afvide at jeg måske ville blive sendt afsted samme dag.

Anmeld

23. november 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Ihh øv med ømheden - men bliver da rart at få vished i næste uge. Hvordan kan det være du først skal til scanning i næste uge? Jeg fik afvide at jeg måske ville blive sendt afsted samme dag.

Jeg ved det faktisk ikke, jeg tror at jdm mente at det godt kunne vente, jeg skal alligevel afsted igen på mandag, (jeg skal ind og snakke fødsel med en læge Marianne Christansen), så min jdm ville se om det ikke kunne lade sig gøre at blive scannet der, men ja jeg troede faktisk også at jeg ville blive scannet med det samme, sådan lød det i ihverfald da jeg var ved Jdm sidste gang, det er måske problemmet med at jeg har en ny Jdm hver gang??

Er det på mandag du skal til Jdm?

Anmeld

23. november 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, jeg tror at jdm mente at det godt kunne vente, jeg skal alligevel afsted igen på mandag, (jeg skal ind og snakke fødsel med en læge Marianne Christansen), så min jdm ville se om det ikke kunne lade sig gøre at blive scannet der, men ja jeg troede faktisk også at jeg ville blive scannet med det samme, sådan lød det i ihverfald da jeg var ved Jdm sidste gang, det er måske problemmet med at jeg har en ny Jdm hver gang??

Er det på mandag du skal til Jdm?

Jeps det er mandag. Men jeg fik også afvide at jeg kun blev scannet hvis der var tid til det på fødegangen (troede bobslæde scannes hvor vi plejer - måske jeg har hørt forkert?!) men ellers ville jeg nok bliver scannet indenfor et par dage også ville se lave første vendingsforsøg med det samme lød det som om. Men ja jeg skal også til en ny mandag da hende jeg havde sidst er på kursus så lad os nu se hvad de finder ud af.

Ved du hvornår de laver K's hvis det er? Om det er en uges tid før eller?

Anmeld

23. november 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Jeps det er mandag. Men jeg fik også afvide at jeg kun blev scannet hvis der var tid til det på fødegangen (troede bobslæde scannes hvor vi plejer - måske jeg har hørt forkert?!) men ellers ville jeg nok bliver scannet indenfor et par dage også ville se lave første vendingsforsøg med det samme lød det som om. Men ja jeg skal også til en ny mandag da hende jeg havde sidst er på kursus så lad os nu se hvad de finder ud af.

Ved du hvornår de laver K's hvis det er? Om det er en uges tid før eller?

Jeg tror at vi bliver scannet der hvor vi plejer.

Nej jeg har kun læst mig frem at man normalt laver pks 1-2 uger før termin, jeg er faktisk også i tvivl om at Horsens sygehus laver pks?? Det kan være at det bliver på Skejby??

Jeg håber at vi begge bliver klogere på det hele på mandag

Anmeld

23. november 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Jeg tror at vi bliver scannet der hvor vi plejer.

Nej jeg har kun læst mig frem at man normalt laver pks 1-2 uger før termin, jeg er faktisk også i tvivl om at Horsens sygehus laver pks?? Det kan være at det bliver på Skejby??

Jeg håber at vi begge bliver klogere på det hele på mandag

Min nabo fik det lavet af samme grund i Horsens. Så tror heldigvis ikke vi skal til Skejby. Men ja lad os håber på indsigt mandag

Anmeld

26. november 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Knus Nana

Hey Hvordan gik det dig idag?

Jeg har oprettet et indlæg om min dag: https://www.baby.dk/debat/200644pi1/graviditet/upda te-paa-juniors-position-og-vendingsforsoeg.aspx

Han vender stadig forkert og skal afsted igen torsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.