"Behøver jeres viden og erfaring :)" Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2012

Melanie Bjerre

Heej tøser

jeg skrev før et oplæg "behøver jeres viden og erfaring" hvor jeg fortalte om nogle symptomer og at jeg var gået halvanden uge over tid, idag 11 dage ..

nogen sagde at jeg aktulle prøve at gå til lægen, og det har jeg så gjort

Da jeg kom der ind, lgade jeg en urin prøve, den var negativ, han spurgte mig om en masse ting og jeg fortalte ham hvad der var at fortælle, han scannede mig men der var intet at se eller bemærke, efter det tog han en blodprøve og vil så ringe til mig imorgen når han har resultatet.. Det er lidt underligt ..

den urin prøve jeg lagde var heller ikke morgen tis, kan det have noget med det at gøre ? og er det hele ikke lidt underligt? 

Jeg har aldrig gået så meget over tid og jeg har heller ikke tænkt mindre på det end jeg gør lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

mariesmavse92

Håber den er der denne gang!!!!!!!!!!!!!!!!! Det håber jeg virkelig for dig! Tør jo ikke sige noget om at jeg tror dit og dat, for jeg har før LOVET dig at du var gravid, og så var du det slet ikke - men jeg følger spændt med i dine opdateringer Held og lykke Knus!

Anmeld

22. november 2012

Melanie Bjerre

mariesmavse92 skriver:

Håber den er der denne gang!!!!!!!!!!!!!!!!! Det håber jeg virkelig for dig! Tør jo ikke sige noget om at jeg tror dit og dat, for jeg har før LOVET dig at du var gravid, og så var du det slet ikke - men jeg følger spændt med i dine opdateringer Held og lykke Knus!

iihj mange tak søde

men jeg er altså aldrig gået så lang tid over før, og jeg har ingen tegn på mens overhovedet, det er sgu underligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.