Voksipose eller kopi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg var ikke speciel tilfreds med den fra føtex. Jeg synes, at når det blev rigtig koldt, så skulle der lidt mere tøj til end andre voksiposer.

Jeg har i år købt en brio voksipose fra den blå avis til kun 200kr. Den var kun blevet brugt af et barn. Den kan tage op til minus 10 grader og ser helt ny ud. Så hvis du synes den originale voksi er lidt dyr er der masser af gode tilbud i den blå avis. Vi er rigtig glade for vores og den er helt vild varm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

modesty

Hej med jer - er der nogen derude der har erfaringer med en kopi af voksiposen? - synes prisen er lidt pebret? Evt. nogle anbefalinger til noget lignende ? 

Jeg købte en brugt (ægte) voksi i dba.dk til 500 kr. I fin stand. Regner med at sælge den igen til samme pris.

Tror dog også at kopivarerne er helt fine, men jeg kan godt lide at den ægte har ulddyne. Min dreng har aldrig haft andet end sit almindelige bomuldstøj på i den, også da det var allerkoldest sidste vinter.

Anmeld

26. november 2012

HelenaJ

19-82 skriver:

Hej med jer - er der nogen derude der har erfaringer med en kopi af voksiposen? - synes prisen er lidt pebret? Evt. nogle anbefalinger til noget lignende ? 

Jeg har en original voksi, købt i maj 2012 til salg ... 1000 kr og ikke brugt særlig meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.