Voksipose eller kopi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. november 2012

19-82

Hej med jer - er der nogen derude der har erfaringer med en kopi af voksiposen? - synes prisen er lidt pebret? Evt. nogle anbefalinger til noget lignende ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Janni.

Vi har brugt den fra føtex, og den virkede fint for os. Har aldrig prøvet originalen, så kan ikke rigtig sammenligne 

Anmeld

22. november 2012

Dot D

Vi har brugt den fra Føtex, og den var rigtig god...

Vil også gerne sælge den, for der er ikke flere børn at putte i den, hi hi

Anmeld

25. november 2012

MamiTulle

Jeg købte vores originale voksipose på tilbud til 1500kr, den er alle pengene værd, og har ikke et sekundt fortrudt at jeg har givet så mange penge for den!

Anmeld

25. november 2012

Frøken J.

19-82 skriver:

Hej med jer - er der nogen derude der har erfaringer med en kopi af voksiposen? - synes prisen er lidt pebret? Evt. nogle anbefalinger til noget lignende ? 

Vi har en sleebee fra Bilka, som er langt billigere. Kunne ikke drømme ud at gå ud og bruge så mange penge på en Voksi (med mindre jeg fandt en billig brugt), når Sleebeen er lige så god. Dem jeg kender der har prøvet begge siger, at de synes Sleebee er lige så god som Voksi.

Anmeld

25. november 2012

roenlund

jeg havde begge dele og synes den originale er så lækker, at den er med uld betyder så meget for transport af varme, i den uoriginale svedte min søn ofte og der var bare aldrig den "rigtige" temperatur, hvor i voksien har der aldrig været noget, er så ked af at han i år er blevet for stor til at være i den...

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Jeg kan købe den originale af en veninde, og hun har aldrig brugt den, så det gør jeg

Jeg kan godt lide, at det er uld! Både kæresten og jeg har døjet rigtig meget med allergi! Mit gik dog væk, da jeg var ca. 5 år gammel, men kæresten døjer stadig, så vil gerne skærme bebs mest muligt, hvis jeg kan! Har dog set, at der er nogle andre der er begyndt at lave dem i uld, og de er noget billigere, så det havde nok været alternative, hvis ikke min veninde ville af med sin

Anmeld

25. november 2012

TheSoonToBeBride

Jeg vil heller ikke anbefale den fra Føtex, har fortrudt købet og vil også sælge vores. 

Jeg har set og mærket forskel på denne og voksi - og fortrød med det samme. Voksi er af klart bedre kvalitet og er tykkere.

Anmeld

25. november 2012

SaNiNa

Vi har ikke mindre end 4 orginale voksier VI ELSKER DEM børn som voksne. lige nu sover vores datter i body en bluse og hue og hun er dejlig varm når hun kommer ind.

Storbror sover ikke til middag mere men han elskede dem lige så meget som lillesøster

Anmeld

25. november 2012

BornToBe

Vi har en duniduo. Den er lige som voksien med uld. Vi har også haft den fra bilka, men den var vi rigtig kede af. Han var enten kold eller svømmede i sved.

Duniduo'en relgulerer varme/kulde, da den er med uld, og han er altid dejlig lun når han kommer ind fra en lur

Den er vist lidt billigere end voksien. Men er ikke sikker. Vi fik den i gave.

Men vil ikke anbefale dig at købe en af kopierne, da de kun er med alm. dyne i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.