Ja - det er måske lidt at dramatisere tingenes tilstand...
Men det føles sgu som om det er stoppet med at virke.
Har de sidste uger bøvlet lidt med ondt i det venstre ben - omkring lysken - og symfysen (og har også været forbi fyssen). Her til morgen vågner jeg - til min store glæde - uden nogen smerter. Føler jeg kan danse rundt i stuen. Jeg sætter mig ned og hjælper datteren med hendes strømpebukser, og så kan jeg næsten ikke rejse mig. Mit venstre ben gør simpelthen så ondt. Føles som om jeg har revet et ledbånd over... Det gør ondt ned mod knæet, op i symfusen og op over næsten hele venstre side af maven.. Heldigvis kun når jeg bevæger mig, men det kan man jo desværre ikke helt undgå.... 
Jeg har forsøgt mig med nogle panodiler, uden den store virkning. Men når jeg rejser mig op, kan jeg næsten ikke trække vejret - så ondt gør det... Sidder selvfølgelig på arbejde (for så dum var jeg jo i morges) og frygter nu køreturen hjem. Ja overvejer egentlig hvordan jeg skal komme ud til - og ind i - bilen...
Nogen der har prøvet, at der pludselig kan komme så stærke smerter i det ene ben? Og som kan berolige mig igen - at det går væk efter en "god" nats søvn?
Jeg er i uge 28...
Anmeld