Hvordan mærkede i liv op til termin/fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2012

19-82

Hej alle jer derude,

jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan I mærkede liv i de sidste 5-6 uger - var der mindre spark pga. mindre plads eller lige omvendt - mere liv?

På forhånd tak ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Chili

19-82 skriver:

Hej alle jer derude,

jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan I mærkede liv i de sidste 5-6 uger - var der mindre spark pga. mindre plads eller lige omvendt - mere liv?

På forhånd tak ;-)

Puha min dreng var meget livlig! Selvom der var mindre plads, bestemt ikke rart
Det var kun dagen før fødslen han var mere stille i det

Anmeld

22. november 2012

Masig

19-82 skriver:

Hej alle jer derude,

På forhånd tak ;-)

Her var der markant mindre liv, kan huske jeg gik og var temmelig bekymret og spurgte JM og læge til råds et par gange.. Men der var masser af liv derinde, han var bare lidt doven

Anmeld

22. november 2012

19-82

Tak for svar - jeg mærker nemlig også utroligt meget liv, mange hårde spark og han mufler rundt derinde - havde bare hørt, at man ofte mærkede mindre liv, så undrede mig bare. Men det er jo åbenbart lidt forskelligt ud fra jeres svar ;-)

Anmeld

22. november 2012

Gittemor09

19-82 skriver:

Hej alle jer derude,

På forhånd tak ;-)

jeg mærkede også rigtig meget bevægelse derinde fra, selvom der jo ikke er meget plads....

det var kun de sidste to dage inden jeg fødte hvor der ikke var nær så meget bevægelse.... men havde der også mange hyppige veer...

Anmeld

22. november 2012

Miss BananaHammock

Jeg har 4 uger til termin og synes han er meget aktiv men også stadig længere pauser når jeg feks sidder stille og læser. Men sidder jeg i samme stilling længe brokker han sig. :0)
Vil mene at fordi han får mindre plads så mærker jeg det mere. Altså jeg mærker alle hans bevægelser pga plads inskrænkning, istedet for at jeg før ikke nødvendigvis lagde mærke til alt. Men det er min egen teori ;0)

Anmeld

22. november 2012

19-82

Sikkert meget god teori jeg er bare overrasket over, hvor vild han er derinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.