17+0 billeder & update(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Super fin mave 

Skønt at du kan mærke små spark. Det er sådan en fantastisk følelse! 

taak

ja det bare SÅ dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

tror bare slet ikke jeg tør sådan en kiropraktor, er alt for nervøs for jeg knækker eller sådan

det har bare været en befrielse efter jeg var til KST at jeg ikke har ondt 100% af tiden, men "kun" 50% ca, jeg kan sove om natten, førhen vågnede jeg hvergang jeg bevægede mig fordi det gjorde ondt, så det bare fantastisk

jeg var også  lidt i tvivl i starten, men er jeg ikke mere, slet ikke efter jeg var ved JM i onsdags hvor han fortalte det med min livmoder, så han ligger næsten helt ude ved maveskindet, så hun sagde - jeg skulle virkelig være "dum" hvis jeg ikke kunne mærke det (ikke det præcise ord hun brugte)

Det gjorde jeg heller ikke før jeg havde været til utallige fys behandlinger, massage, zoneterapi og kranio sekral, og intet hjalp! Jeg var låst i nogle led, og det var der ingen af de ovenstående der kunne løsne op for!

Måske du skulle overveje en massør eller fys til den iskasnerve? For de kan i hvert fald også løsne op for sådan nogle, og måske en fys også kan noget med den hoftebøjer, som jeg døjer med? Det er musklerne rundt om hofteskålen...

Åhh jeg skal først til JM den 6/12, og det føles som om der er evigheder til! Det er første besøg og jeg vil bare så gerne snart afsted! Men tålmodighed længe leve er så misundelig på alle dem, der allerede har været afsted!

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det gjorde jeg heller ikke før jeg havde været til utallige fys behandlinger, massage, zoneterapi og kranio sekral, og intet hjalp! Jeg var låst i nogle led, og det var der ingen af de ovenstående der kunne løsne op for!

Måske du skulle overveje en massør eller fys til den iskasnerve? For de kan i hvert fald også løsne op for sådan nogle, og måske en fys også kan noget med den hoftebøjer, som jeg døjer med? Det er musklerne rundt om hofteskålen...

Åhh jeg skal først til JM den 6/12, og det føles som om der er evigheder til! Det er første besøg og jeg vil bare så gerne snart afsted! Men tålmodighed længe leve er så misundelig på alle dem, der allerede har været afsted!

har været ved fys, der skete ikke rigtig noget synes jeg

Jeg har været ved 1. JM , men det var ikke det i onsdags - der var det fordi jeg sku til lægen med mavesmerterne, og lægesekræteren er også JM så det jo meget dejligt når man er gravid

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

har været ved fys, der skete ikke rigtig noget synes jeg

Jeg har været ved 1. JM , men det var ikke det i onsdags - der var det fordi jeg sku til lægen med mavesmerterne, og lægesekræteren er også JM så det jo meget dejligt når man er gravid

Øv hvor irriterende! Håber kst kan hjælpe dig! De kan et eller andet, selvom det er noget mærkeligt noget

Heldigt at lægesekretæren også er JM, det har jeg da aldrig hørt om før hvornår har du første JM besøg?

Anmeld

22. november 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

hehe ja kan efterhånden ikke løbe fra jeg er gravid ihvertfald

mange tak!

Heheh nej det kan du ihvertfald ikke

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Øv hvor irriterende! Håber kst kan hjælpe dig! De kan et eller andet, selvom det er noget mærkeligt noget

Heldigt at lægesekretæren også er JM, det har jeg da aldrig hørt om før hvornår har du første JM besøg?

hehe ja det virker lidt som noget hokus pokus, men tror faktisk bare det er det at man for slappet heeelt af i alle spændingerne der gør at det bliver bedre

det fordi det er min læges kone, så hun har vidst 'droppet' at være praktiserende JM, så hun kan være i  hans klinik i stedet

jeg var ved 1. JM da jeg var 14+6 mener jeg det var

Anmeld

22. november 2012

Babydrøm

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 17+0, hold da op som tiden går

jeg føler kun det er et par uger siden jeg skrev herinde jeg var gravid, men det efterhånden ved at være længe siden jo!

Her går alt godt,maven vookser - og supermanden SPARKER det er den mest fantastiske følelse i hele verden, selvom det endnu ikke er så kraftigt, og ikke hver dag heller, men det skal nok komme med tiden, jeg er bare taknemmelig  for de få puf jeg har fået indtil videre

Jeg døjer desværre stadig med min Iskiasnerve, MEN det er dog blevet bedre efter jeg var til Kranio Sakral Terapi i sidste uge, men det gør stadig ufatteligt ondt hvis jeg står, går eller sidder for længe ad gangen, så alting foregår i laaangsomt tempo

vægten siger nu +2,4 kg og det synes jeg nu egentligt er fint nok

Jeg var lige en tur omkring lægen/JM onsdag sidste uge pga. vedvarende mavesmerter, det viser sig at jeg har fået mig en lille blærebetændelse, men ikke nok til hun synes det skulle behandles. hun kunne ikke med sikkerhed sige om det var dét der gjorde ondt, men ellers var hendes bud at det var fordi min livmoder allerede har rettet sig så meget ud som den normalt først er i uge 24 - så den har haft sig en gevaldig omgang vokseværk jeg har dog stadig ondt i maven, men satser på det stopper snart, og hvis ikke sagde hun vi måtte finde på noget (hvad end det så betyder)

men udover de ting, SÅ går det fantastisk

ooooog så "lidt" billeder af den voksende mave

første billede er fra lige da jeg var blevet gravid (så der er lidt at sammenligne med)

og resten fra i formiddags 17+0

Flot mave  

Dejligt du mærker liv!!

Anmeld

22. november 2012

VNB

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 17+0, hold da op som tiden går

jeg føler kun det er et par uger siden jeg skrev herinde jeg var gravid, men det efterhånden ved at være længe siden jo!

Her går alt godt,maven vookser - og supermanden SPARKER det er den mest fantastiske følelse i hele verden, selvom det endnu ikke er så kraftigt, og ikke hver dag heller, men det skal nok komme med tiden, jeg er bare taknemmelig  for de få puf jeg har fået indtil videre

Jeg døjer desværre stadig med min Iskiasnerve, MEN det er dog blevet bedre efter jeg var til Kranio Sakral Terapi i sidste uge, men det gør stadig ufatteligt ondt hvis jeg står, går eller sidder for længe ad gangen, så alting foregår i laaangsomt tempo

vægten siger nu +2,4 kg og det synes jeg nu egentligt er fint nok

Jeg var lige en tur omkring lægen/JM onsdag sidste uge pga. vedvarende mavesmerter, det viser sig at jeg har fået mig en lille blærebetændelse, men ikke nok til hun synes det skulle behandles. hun kunne ikke med sikkerhed sige om det var dét der gjorde ondt, men ellers var hendes bud at det var fordi min livmoder allerede har rettet sig så meget ud som den normalt først er i uge 24 - så den har haft sig en gevaldig omgang vokseværk jeg har dog stadig ondt i maven, men satser på det stopper snart, og hvis ikke sagde hun vi måtte finde på noget (hvad end det så betyder)

men udover de ting, SÅ går det fantastisk

ooooog så "lidt" billeder af den voksende mave

første billede er fra lige da jeg var blevet gravid (så der er lidt at sammenligne med)

og resten fra i formiddags 17+0

hvor er du bare fin!  

det er da tydeligt at se forskel fra det første billede og så til nu 

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

AnnL skriver:

Flot mave  

Dejligt du mærker liv!!

tak

ja det mega dejligt

Anmeld

22. november 2012

FrkZier

VNB skriver:

hvor er du bare fin!  

det er da tydeligt at se forskel fra det første billede og så til nu 

tak

hehe ja synes jeg også, når jeg kigger mig selv i spejlet kan jeg ikke se den store forskel, men når man så lige smækker billederne op sådan - så der vidst ingen tvivl om jeg har lagt mig lidt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.