Så ramte jeg 17+0, hold da op som tiden går 
jeg føler kun det er et par uger siden jeg skrev herinde jeg var gravid, men det efterhånden ved at være længe siden jo!
Her går alt godt,maven vookser - og supermanden SPARKER
det er den mest fantastiske følelse i hele verden, selvom det endnu ikke er så kraftigt, og ikke hver dag heller, men det skal nok komme med tiden, jeg er bare taknemmelig for de få puf jeg har fået indtil videre
Jeg døjer desværre stadig med min Iskiasnerve, MEN det er dog blevet bedre efter jeg var til Kranio Sakral Terapi i sidste uge, men det gør stadig ufatteligt ondt hvis jeg står, går eller sidder for længe ad gangen, så alting foregår i laaangsomt tempo 
vægten siger nu +2,4 kg og det synes jeg nu egentligt er fint nok 
Jeg var lige en tur omkring lægen/JM onsdag sidste uge pga. vedvarende mavesmerter, det viser sig at jeg har fået mig en lille blærebetændelse, men ikke nok til hun synes det skulle behandles. hun kunne ikke med sikkerhed sige om det var dét der gjorde ondt, men ellers var hendes bud at det var fordi min livmoder allerede har rettet sig så meget ud som den normalt først er i uge 24 - så den har haft sig en gevaldig omgang vokseværk
jeg har dog stadig ondt i maven, men satser på det stopper snart, og hvis ikke sagde hun vi måtte finde på noget (hvad end det så betyder) 
men udover de ting, SÅ går det fantastisk 
ooooog så "lidt" billeder af den voksende mave 
første billede er fra lige da jeg var blevet gravid (så der er lidt at sammenligne med)
og resten fra i formiddags 17+0