Føler mig så psykisk svag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Jeg har det ærlig talt elendigt. Var til lægen i torsdags, og til min store overraskelse blev jeg enormt ked af det. Havde slet ikke følt mig ked af det. Men siden da har jeg bare ikke haft det ret godt. Jeg kan overhovedet ikke overskue skole, græder af de mindste ting, får ondt i hovedet og er konstant træt.

Tak fordi du læste med. Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget ..

Hvordan kan det være, du først har fået det skidt efter du var ved læge? Skete der noget hos lægen, eller har jeg misforstået det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

tarkoflen

Jeg tror det er rigtig godt, at du er kommet i gang hos lægen!

Jeg håber du har en rigtig god læge, som du kan snakke med og som kan hjælpe dig! Min læge var guld værd, da jeg i februar gik ned med stress, det skal man bestemt ikke undervurdere!

Det er så godt, at du kom afsted til lægen, det er et skridt i den rigtige retning!

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Hvordan kan det være, du først har fået det skidt efter du var ved læge? Skete der noget hos lægen, eller har jeg misforstået det?

Jeg gik og blev stresset af alt. Skolen, af min farmor var langsom når vi handlede, kunne ikke sove om natten, og sov dårligt, og var træt og havde ondt i hovedt. Tog så til lægen, og er blevet ked af det efter jeg har været til lægen .. og hvorfor ved jeg ikke

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror det er rigtig godt, at du er kommet i gang hos lægen!

Jeg håber du har en rigtig god læge, som du kan snakke med og som kan hjælpe dig! Min læge var guld værd, da jeg i februar gik ned med stress, det skal man bestemt ikke undervurdere!

Det er så godt, at du kom afsted til lægen, det er et skridt i den rigtige retning!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.