Føler mig så psykisk svag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg har det ærlig talt elendigt. Var til lægen i torsdags, og til min store overraskelse blev jeg enormt ked af det. Havde slet ikke følt mig ked af det. Men siden da har jeg bare ikke haft det ret godt. Jeg kan overhovedet ikke overskue skole, græder af de mindste ting, får ondt i hovedet og er konstant træt.

Tak fordi du læste med. Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Jeg har det ærlig talt elendigt. Var til lægen i torsdags, og til min store overraskelse blev jeg enormt ked af det. Havde slet ikke følt mig ked af det. Men siden da har jeg bare ikke haft det ret godt. Jeg kan overhovedet ikke overskue skole, græder af de mindste ting, får ondt i hovedet og er konstant træt.

Tak fordi du læste med. Ved ikke lige hvad jeg ville med indlægget ..

Op med hovedet 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

MyLittleBaby skriver:

Op med hovedet 

Tak

Anmeld

21. november 2012

wamse

Jeg tror, at når vi som mennesker rammer bunden psykisk, er det fordi, at vi har været stærke alt for længe

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg tror, at når vi som mennesker rammer bunden psykisk, er det fordi, at vi har været stærke alt for længe

Det bare hårdt .. og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre

Anmeld

22. november 2012

wamse

Anonym skriver:

Det bare hårdt .. og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre

Kender det i den grad. Jeg har fået anti-depressiv + beroligende til natten i 1½ år, og jeg fik det bare værre og værre.

Nu er jeg i udredning for personlighedsforstyrrelse, og har andet medicin, og har det bedre, men jeg får og intensiv terapi lige nu

Anmeld

22. november 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Kender det i den grad. Jeg har fået anti-depressiv + beroligende til natten i 1½ år, og jeg fik det bare værre og værre.

Nu er jeg i udredning for personlighedsforstyrrelse, og har andet medicin, og har det bedre, men jeg får og intensiv terapi lige nu

Det er godt at høre!

Anmeld

22. november 2012

lollandpigen

Var selv ved lægen i mandags og fik den kedelige besked at je gvar ved at få en depression.... Jeg blev overrasket over beskeden jeg fik og samtdig brød jeg helt sammen fordi det næsten var en lettelse at få det ud til lægen, nærmest et råd om hjælp efter ejg havde haft det skidt i rigtigt lang tid.....

Skriv gerne privat hvis du har behov for en snak, går lige nu igennem en hård periode men synes det hjælpe at være ærlig og fortælle hvad man fejler så man "være" sig selv.....

kæmpe knus til dig....

Anmeld

23. november 2012

Rixer

Det skal nok gå ! Tro på dig selv ! 100 % støtte herfra !

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

Var selv ved lægen i mandags og fik den kedelige besked at je gvar ved at få en depression.... Jeg blev overrasket over beskeden jeg fik og samtdig brød jeg helt sammen fordi det næsten var en lettelse at få det ud til lægen, nærmest et råd om hjælp efter ejg havde haft det skidt i rigtigt lang tid.....

Skriv gerne privat hvis du har behov for en snak, går lige nu igennem en hård periode men synes det hjælpe at være ærlig og fortælle hvad man fejler så man "være" sig selv.....

kæmpe knus til dig....

Det er jeg ked af at høre! Håber du får det bedre, hurtigt!

Jeg var til lægen sidste torsdag, som også snakkede om en deprission

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.