MD scanning i uge 17? eller 21?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Miin'Baby'Mus

Risen skriver:

Hej søde piger, 

Jeg står i den situation at jeg skal ud og rejse når jeg er i uge 18-19-20. (Fulde uger) Så vidt det fremgår af hvidovre hospital, er det der MD-scanningen foregår. Turen går helt til thailand og er planglagt langt før baby kom så derfor har jeg altså ikke den store intention om at vinke farvel til hvide strande og turkis blåt vand. Derfor vil jeg hører om der er nogen af jer der har været til scanning før 18 fulde uger eller efter 20 fulde uger? Jeg kan desværre ikke engang bestille tid endnu og høre dem ad, da min læge har klokket i papirene som skulle være sendt for lang tid siden.. Men pyt skidt, så længe det kan lade sig gøre.. 

Knus

Jeg var i uge 21 da jeg var til MD 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

tarkoflen

Risen skriver:

Ja det vil jeg klart gøre, jeg håber virkelig min læge snart får ordnet de papirer, så jeg også kan komme til JM.. Hvilken uge var du det i første gang? Har nærmest glemt alt fra første gang.. 

Jeg har ikke været afsted endnu skal jeg først om to uger, og der er jeg 19+3...

Min læge har ikke været langsom til at sende papire, de har bare virkelig travlt på Skejby

Har du været til NF? For hvis du ikke har det, så tror jeg bare du kan aftale tid til MD når du er der... Det gjorde vi i hvert fald!

Anmeld

22. november 2012

Mortiltodrenge

Risen skriver:

Hej søde piger, 

Jeg står i den situation at jeg skal ud og rejse når jeg er i uge 18-19-20. (Fulde uger) Så vidt det fremgår af hvidovre hospital, er det der MD-scanningen foregår. Turen går helt til thailand og er planglagt langt før baby kom så derfor har jeg altså ikke den store intention om at vinke farvel til hvide strande og turkis blåt vand. Derfor vil jeg hører om der er nogen af jer der har været til scanning før 18 fulde uger eller efter 20 fulde uger? Jeg kan desværre ikke engang bestille tid endnu og høre dem ad, da min læge har klokket i papirene som skulle være sendt for lang tid siden.. Men pyt skidt, så længe det kan lade sig gøre.. 

Knus

Jeg er ret sikker på at 17+ er for tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.