MD scanning i uge 17? eller 21?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Risen

Hej søde piger, 

Jeg står i den situation at jeg skal ud og rejse når jeg er i uge 18-19-20. (Fulde uger) Så vidt det fremgår af hvidovre hospital, er det der MD-scanningen foregår. Turen går helt til thailand og er planglagt langt før baby kom så derfor har jeg altså ikke den store intention om at vinke farvel til hvide strande og turkis blåt vand. Derfor vil jeg hører om der er nogen af jer der har været til scanning før 18 fulde uger eller efter 20 fulde uger? Jeg kan desværre ikke engang bestille tid endnu og høre dem ad, da min læge har klokket i papirene som skulle være sendt for lang tid siden.. Men pyt skidt, så længe det kan lade sig gøre.. 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

tarkoflen

Risen skriver:

Hej søde piger, 

Jeg står i den situation at jeg skal ud og rejse når jeg er i uge 18-19-20. (Fulde uger) Så vidt det fremgår af hvidovre hospital, er det der MD-scanningen foregår. Turen går helt til thailand og er planglagt langt før baby kom så derfor har jeg altså ikke den store intention om at vinke farvel til hvide strande og turkis blåt vand. Derfor vil jeg hører om der er nogen af jer der har været til scanning før 18 fulde uger eller efter 20 fulde uger? Jeg kan desværre ikke engang bestille tid endnu og høre dem ad, da min læge har klokket i papirene som skulle være sendt for lang tid siden.. Men pyt skidt, så længe det kan lade sig gøre.. 

Knus

Nu hører jeg til Skejby, men jeg er i uge 21 når jeg skal til MD, så mon ikke det kan lade sig gøre

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

Nå ja og god tur, nøj hvor er jeg misundelig!

Anmeld

21. november 2012

Risen

tarkoflen skriver:

Nu hører jeg til Skejby, men jeg er i uge 21 når jeg skal til MD, så mon ikke det kan lade sig gøre

Årh okay, altså 21 plus noget? Eller 20 plus noget?  

Anmeld

21. november 2012

Svenne

Jeg var til MD i fredags og der var jeg 20+5. Så jeg tror det er meget normalt i "uge 21"..

Anmeld

21. november 2012

baby012

20+2 her  

uge 21 er vist meget normalt  

21+ har jeg dog aldrig hørt om.. Men det er jo ikke et krav at man tager til md .. Men selvf. En risiko .. 

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

Risen skriver:

Årh okay, altså 21 plus noget? Eller 20 plus noget?  

21+0

Anmeld

22. november 2012

Risen

tarkoflen skriver:

21+0

Årh det er bare godt at høre! Sådan! Så kan jeg nyde ferien i ro og fred.. Tak for dit svar

Anmeld

22. november 2012

tarkoflen

Risen skriver:

Årh det er bare godt at høre! Sådan! Så kan jeg nyde ferien i ro og fred.. Tak for dit svar

Ja det håber jeg du kan

Jeg ville ringe til der hvor du skal skannes, og sikre dig, at de laver en tid, der passer, forklar dem situationen, for jeg tror de har så svært ved at få det hele til at passe, at hvis man har forberedt dem, så bliver de ikke så irriteret over, at de skal til at lave tiden om! Har i hvert fald hørt på Skejby, at det er de bestemt ikke pjattet med

Kan du have en fabelagtig tur er så misundelig!

Anmeld

22. november 2012

Risen

tarkoflen skriver:

Ja det håber jeg du kan

Jeg ville ringe til der hvor du skal skannes, og sikre dig, at de laver en tid, der passer, forklar dem situationen, for jeg tror de har så svært ved at få det hele til at passe, at hvis man har forberedt dem, så bliver de ikke så irriteret over, at de skal til at lave tiden om! Har i hvert fald hørt på Skejby, at det er de bestemt ikke pjattet med

Kan du have en fabelagtig tur er så misundelig!

Ja det vil jeg klart gøre, jeg håber virkelig min læge snart får ordnet de papirer, så jeg også kan komme til JM.. Hvilken uge var du det i første gang? Har nærmest glemt alt fra første gang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.