nu er jeg gået 11 dage over tid og selvom jeg har lidt kvalme og mens agtige smerte egngang imellem, tester jeg stadig negativ.
Jeg tror skam ikke at det er bare er "ønsketænkning" da jeg ikke rigtig har skænket det at være gravid en tanke før nu og jeg har normalt altid en regelmæssig mens, og heller ikke for nyligt er stoppet med p-piller.
hvor mange af jer har prøvet det samme og af hvilke grunde? er det normalt man først kan teste positivt sent?
Fra et meget utålmodigt væsen 
Jeg har tilbage i år 2006 oplevet lignende og desværre ligger der en ikke særlig positiv historie bag.
Jeg var gået en uge over tid og testede derfor, negativ test. Ventede så en uge mere og testede igen, negativ test. Ventede en uge mere og stadig negativ test. Da tog jeg til lægen og blev testet, endnu en negativ test. På dette tidspunkt var jeg gået næsten 4 uger over tid. Efter yderligere 3 uger hvor min mens. stadig ikke var kommet, tog jeg til lægen igen. Denne gang positiv test.
Det viste sig at være en graviditet, som var gået helt galt. Dagen efter den positive test kom jeg til scanning for at fastsætte, hvor langt jeg var henne. Min egen læge skød på, at jeg var 10-11 uger henne. Scanningen viste, at fosteret var gået til grunde i uge 8, men flere uger efter havde jeg endnu ikke selv udstødt det. Fik dagen efter fortaget en udskrabning, som efterfølgende desværre viste sig ikke at være udført korekt. 9 dage efter 1. udskrabning blev jeg indlag med ambulance, fordi jeg styrtblødte. Jeg fik dagen efter indlæggelsen fortaget endnu en udskrabning.
Jeg stoler den dag i dag ikke på en graviditetstest. Det eneste som i min verden er 100% sikkert er en blodprøve fra lægen eller at mens. melder sin ankomst.
Det jeg har oplevet er der heldigvis ikke særlig mange som oplever og når jeg igennem årene har fortalt min historie til alt fra læger, min gynækolog eller bekendte, har de svært ved at tro mig.
Hvis jeg var dig, så vil jeg kontakte lægen og få fortaget en blodprøve. Så får du vished og afklaring med det samme
For som en anden skriver, så kan det være at du er langsom til at danne HCG eller også er din mens. forsinket og det er derfor at din krop føles "anderledes" end normalt.