Indlæggelse pga. allergi (21+2) :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

M (:

Laulund87 skriver:

Meget slem blærebetændelse der satte gang i veer Var indlagt 4 uger..

Ja det er noget HELT andet at se live

Puha, det lyder heller ikke specielt rart! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Godt du har det bedre Intet er ikke så skidt at det ikke er godt for noget Men sikke en sjov læge, man hilser da lige på gæster inden man henvender sig til patienten.. øhh

Haha, ja, det er da helt naturligt hiraki..

Anmeld

21. november 2012

M (:

RikkeThygesen skriver:

Jo det tror jeg helt sikkert!
Min har altså også haft et par VILDT aktive dage i weekenden, men igår fik jeg f.eks. kun et par puf om aftenen, så de har jo forskellige rytmer, og dage hvor de har mere energi end andre

Ja, men sådan er det jo også for os andre.. Er glad for, at de valgte at skanne, for ellers var jeg da nok blevet lidt nervøs i løbet af aftenen.. 

Anmeld

21. november 2012

AnthonsMor

M (: skriver:

Ja, men sådan er det jo også for os andre.. Er glad for, at de valgte at skanne, for ellers var jeg da nok blevet lidt nervøs i løbet af aftenen.. 

Ja det er sgu også pænt af dem! De ved jo nok godt hvor stresset man kan blive hvis man ikke lige mærker liv..

Anmeld

21. november 2012

M (:

RikkeThygesen skriver:

Ja det er sgu også pænt af dem! De ved jo nok godt hvor stresset man kan blive hvis man ikke lige mærker liv..

Ja, og hende der skannede mig, sagde også mange gange, at det var rigtig fint at jeg reagerede på det, der føltes unormalt.. (:

Anmeld

21. november 2012

Ayasmor

Haha, ja, det er da helt naturligt hiraki..

Ja selvfølgelig er det det.. Hehe.. Fik vist lige lidt travlt med at komme ud der, ellers havde hun da bare lukket døren og var begyndt at plapre

Anmeld

21. november 2012

AnthonsMor

Ja, og hende der skannede mig, sagde også mange gange, at det var rigtig fint at jeg reagerede på det, der føltes unormalt.. (:

Det er også vigtigt!
Men endnu mere vigtigt om et par måneder, for lige nu er lillen jo så lille at h*n kan vende sig og sparke ind mod dine indre organer, men det vokser de fra kan man næsten sige :p

Anmeld

21. november 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Ja selvfølgelig er det det.. Hehe.. Fik vist lige lidt travlt med at komme ud der, ellers havde hun da bare lukket døren og var begyndt at plapre

Haha, ja, helt sikkert! Der var nu ikke noget hemmeligt, men hun måtte da gerne lige forhøre, om alle skulle være med til stuegang eller hvad.. 

Anmeld

21. november 2012

M (:

RikkeThygesen skriver:

Det er også vigtigt!
Men endnu mere vigtigt om et par måneder, for lige nu er lillen jo så lille at h*n kan vende sig og sparke ind mod dine indre organer, men det vokser de fra kan man næsten sige :p

Ja, jeg tror bare det er vigtigt at lytte til sin intuition - og hellere ringe en gang for meget! 

Anmeld

21. november 2012

AnthonsMor

Ja, jeg tror bare det er vigtigt at lytte til sin intuition - og hellere ringe en gang for meget! 

Nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.