vandigt udflåd ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.. 

Jeg er gravid i første trimester, og lige pludselig i dag føltes det som om der kom vand ud af mig, da jeg gik ud på toilettet var der også en helt våd plet, men som sådan ikke udflåd, og heller ikke nogen lugt.. faktisk bare helt neutralt som hvis det var vand ???  er det normalt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen.. 

Jeg er gravid i første trimester, og lige pludselig i dag føltes det som om der kom vand ud af mig, da jeg gik ud på toilettet var der også en helt våd plet, men som sådan ikke udflåd, og heller ikke nogen lugt.. faktisk bare helt neutralt som hvis det var vand ???  er det normalt ? 

slet ingen ? 

Anmeld

21. november 2012

Risen

Anonym skriver:

Hej alle sammen.. 

Oplever selv utroligt meget udflåd som et graviditet-symptom/gene, så tror det er meget normalt? Sådan var det også med min første graviditet.. 

Anmeld

21. november 2012

CW

altså jeg ikke prøvet mens jeg har været gravid, dog mener jeg at have prøvet det mens jeg ikke har været det, og tror ikke det er noget man skal bekymre sig om, men ellers må du jo spørge din læge ved ikke om det hjælper dig. 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Oplever selv utroligt meget udflåd som et graviditet-symptom/gene, så tror det er meget normalt? Sådan var det også med min første graviditet.. 

Har også helt almindeligt hvidt udflåd.. og faktisk en del af det men det her kom bare meget pludseligt og var helt neutralt og som vand, har jeg ikke prøvet før  

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

CW skriver:

altså jeg ikke prøvet mens jeg har været gravid, dog mener jeg at have prøvet det mens jeg ikke har været det, og tror ikke det er noget man skal bekymre sig om, men ellers må du jo spørge din læge ved ikke om det hjælper dig. 

Tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.