Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LuQa skriver: Jamn vi er blevet kastet mellem Horsens og Skejby og de har været lidt uenige :/ det har SLET ikke været et tilfredsstillende forløb en hel måned har det taget alt i alt. Hvorfor ved jeg virkelig ikke og mange tak
Jamn vi er blevet kastet mellem Horsens og Skejby og de har været lidt uenige :/ det har SLET ikke været et tilfredsstillende forløb en hel måned har det taget alt i alt. Hvorfor ved jeg virkelig ikke og mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort knus herfra!!!
LuQa skriver: Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah vi nåede kun hen til næsten uge 20 er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt havde bare lige brug for at komme ud med lidt af det der trykkede.
Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah vi nåede kun hen til næsten uge 20
er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt
havde bare lige brug for at komme ud med lidt af det der trykkede.
Ord er så fattige ! men føler virkelig med jer og ville ikke gå uden at sende en masse varme tanker og et
Det gør mig så ondt for jer
ville ikk gå forbi uden og gi dig en
Sender jer en masse gode energier og føler med jer i denne enormt svære tid
Rigtig mange tanker også fra mig.... Hvor er det sørgeligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128