Så er det i morgen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Musse21

LuQa skriver:

Jamn vi er blevet kastet mellem Horsens og Skejby og de har været lidt uenige :/ det har SLET ikke været et tilfredsstillende forløb en hel måned har det taget alt i alt. Hvorfor ved jeg virkelig ikke og mange tak

det er simpelthen for dårligt Håber i får en nogen lune forløb selvom det bestemt ikke er sjovt det i skal igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

birthee

Stort knus herfra!!! 

Anmeld

21. november 2012

Mink

LuQa skriver:

Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah  vi nåede kun hen til næsten uge 20  

er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt 

havde bare lige brug for at komme ud med lidt af det der trykkede.

Ord er så fattige ! men føler virkelig med jer og ville ikke gå uden at sende en masse varme tanker og et 

Anmeld

21. november 2012

celkt

21. november 2012

Nessie

Det gør mig så ondt for jer

Anmeld

21. november 2012

lucas<3

LuQa skriver:

Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah  vi nåede kun hen til næsten uge 20  

er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt 

ville ikk gå forbi uden og gi dig en

Anmeld

21. november 2012

A.n.onym.

LuQa skriver:

Sender jer en masse gode energier og føler med jer i denne enormt svære tid

Anmeld

21. november 2012

Mokka

Rigtig mange tanker også fra mig.... Hvor er det sørgeligt...

Anmeld

21. november 2012

tarkoflen

Åhh hvor er det bare uretfærdigt

Jeg kan ikke hjælpe med, hvad der sker og hvad du skal gøre, omend jeg ville ønske, at jeg kunne sige eller gør noget, der gør at det blev nemmere!

Jeg sender masser af tanker og kæmpe i din retning!

Anmeld

21. november 2012

Lauras mor

LuQa skriver:

Ville ikke gå uden et kæmpe til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.