Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah vi nåede kun hen til næsten uge 20
er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt
havde bare lige brug for at komme ud med lidt af det der trykkede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuQa skriver: Ja som overskriften siger er det i morgen vi skal ind og ha sagt farvel til lille Noah vi nåede kun hen til næsten uge 20 er såååå nervøs og især for rygmarvsbedøvelsen, er vildt nåle skræk men er også bange for alt det bagefter, følelserne osv :/ kan slet ikke forholde mig til at han er syg og at vi ikke kan gå ham det er så ubeskriveligt hårdt havde bare lige brug for at komme ud med lidt af det der trykkede.
Ved ikke hvad jeg skal sige, må være ubeskrivelig hårdt, men et kram får du i hvert fald med på vejen...
jeg er virkelig ked af det på jeres vegne og ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive men ville lige give en inden jeg forlod tråden. og håber i snart får jeres ønske opfyldt
Jeg vil tænde et lys for jer.
KærligstSussie
Din stakkel. Hvor er det bare en hård skæbne. Det gør mig ondt.
Men derudover skal du IKKE være bangefir rygbedøvelsen. Du mærker nærmest INTET.
Har prøvet det 2 gange og begge gange var det rigtig fint og roligt og gjorde ikke ondt.
det er jeg vikelig ked af og og håber i kommer igen det og for jeres opfyldes en gang når i er klar til det
Musse21 skriver: Er jeg virkelig ked af at høre på jeres vegne... Nogen ting er bare slet ikke rimeligt Hvordan kan det være det er så sendt når de havde set det tidligere?
Er jeg virkelig ked af at høre på jeres vegne... Nogen ting er bare slet ikke rimeligt Hvordan kan det være det er så sendt når de havde set det tidligere?
Jamn vi er blevet kastet mellem Horsens og Skejby og de har været lidt uenige :/ det har SLET ikke været et tilfredsstillende forløb en hel måned har det taget alt i alt. Hvorfor ved jeg virkelig ikke og mange tak
Tusind tak alle sammen, i er så søde og det varmer rigtig meget at vide der er nogle der tænker på en.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128