Behøver jeres viden og erfaring :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Melanie Bjerre

Bertris skriver:

Altså jeg blev ekstremt træt og tissede KONSTANT da jeg lige var blevet gravid, også blev min hud eksremt bumset i forhold til jeg ALDRIG plejer at få bumser  
Også var jeg også mere humørsyg end normalt 

det er lidt spændende det her

selv har jeg lidt på fornemmelsen at jeg er gravid, for jeg har aldrig oplevet det sådan her før, og jeg er aldrig gået mere end 4 dage over tid.. Min cyklus har været næsten reglmæssig i et halvt år og pludselig går jeg halvanden uge over tid

og tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

FrkZier

Melanie Bjerre skriver:

Heej tøser

Jeg er gået halvanden uge over tid og hvis jeg er gravid skulle jeg være 5+6 idag

Det er fraktisk ikke planlagt (hvis den er der) denne gang, da jeg lige har fundet sammen med min nye kæreste, eller lige og lige, vi har været sammen i et halvt år og er lige flyttet sammen, men ja, hvis det er der, er det selvfølgelig ligså ønsket som hvis det var planlagt 

I September fik jeg mens den 14. I Oktober fik jeg mens den 11.Nu er det November, ingen mens. Som sagt er jeg gået halvanden uge over tid, hvilket aldrig er sket før!!!

Jeg har den sidste uge haft en underlig stikkende fornemmelse (svært at beskrive) i venstre side af mit underliv, ikke hele tiden men sådan en gang imellem.. Jeg har flere gange haft tegn til mens men den er ikke kommet.. Jeg er konstant træt og er i underligt humør, jeg kan være noget så glad og på samme tid have lyst til at græde over alt og ingenting.. Det gør også at jeg bliver meget nemt sur, hvilket går ud over kæresten, super synd for ham :/ men jeg kan bare ikke styre det..

Udover det skal det lige siges at jeg ikke var været på p-piller i 3 år, da jeg for 3 år siden fik at vide at chancen for at jeg kunne blive gravid var meget minimal, derfor så jeg ingen grund til at tage dem..

Det skal også lige siges at jeg tog en g-test i søndags..Negativ... Og at jeg har følt mig super oppustet de sidste par dage.. Og ja så talte jeg lige igår, jeg havde tisset 12 gange, jeg plejer at tisse max 4 gange på en dag, måske 5 hvis jeg har drukket for meget sodavand

Nogen der kan komme med erfaringer og evt har bud på hvad det er eller hvad jeg gør ?

Der er kun en ting at sige : tag en ny test

Anmeld

21. november 2012

Melanie Bjerre

FrkZier skriver:

Der er kun en ting at sige : tag en ny test

Ja, det har du nok ret i

men du ved, man blir pludselig en smule nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.