Hvornår pakkede du tasken til sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Muhmi

Louise17 skriver:

Hvornår pakker/pakkede du tasken tilsygehuset? 

Tror jeg pakkede tasken i uge 37-38 ca.

Skulle have ventet med at pakke den indtil jeg følte det var ved at være tid, for jeg blev ved med at tage ting op af den og glemme at putte dem i igen, så den var slet ikke ordentligt pakket.. Jo til Silas, men ikke til mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Mettefpigen

Pakkede ca uge. 30.... Man ved ikk hvornår man føder så jeg pakkede så tidligt som muligt :-)
Fødte også 2 uger før tid :-)

Anmeld

21. november 2012

Leneur

Jeg pakkede 38+6, efter vandet var gået og min søster kom herned. Havde heldigvis lige vasket alt, så vi skulle bare i kælderen. Havde desværre for lidt tøj med til mig selv, da hun var en gylper fra første amning. Troede ellers 3 sæt var nok men det var det ikke mit tilfælde.

Anmeld

21. november 2012

baby012

Da jeg gik i fødsel 40+6  

Anmeld

21. november 2012

Levi&LilysMor

Hvornår pakker/pakkede du tasken tilsygehuset? 

Uge 40+3, 2 timer før han kom ud  

Anmeld

21. november 2012

Bertris

Jeg er kun 23+2, men er begyndt at pakke (er sygmeldt så går bare herhjemme og venter) Men skal nok ende med at pakke om 1000 gange inden det faktisk bliver tid

Anmeld

21. november 2012

Maja_4000

Pakkede 38+5 .. Fik pks 38+6

Anmeld

21. november 2012

Nemesis

hahaha de 2 første gange nåede jeg ikke at pakke den. 2 gang havde jeg dog fået lagt en masse i liften i barnevognen men måtte guide barnets far igennem min lejlighed via tlf..meget underligt.

3 gang var den pakket og klar. med tøj til bebs, hue, overtøj, stofbleer. til mig toiletting, tøj, sutsko, sportsbh.

Fødte 6 uger før tid med dem alle.

:-) Sisse

Anmeld

21. november 2012

K&S

Jeg pakkede den, da vandet gik 37+6 

Anmeld

21. november 2012

serinasmor

har stemt 39+... men når jeg kommer til at tænke over det var det 9 dage før termin -dagen efter jeg startede på barsel ... jeg havde været studerende indtil da og havde slet ikke tænkt over det med tasken før juleferien kom havde termin 26 dec ...

men der havde heller ikke været noget under opsejling ...og fødte først 5. jan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.