Skide hovedpine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Helloo

Har konstant on/off hovedpine... Føler det går ned i øjnene super træls... Mit blodtryk er normalt... 

Bare lidt brok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Dinna88

Spændingshovedpine sidder i panden og stråler nærmest ned i øjnene. Jeg lider ekstremt meget af det, og det gør mig følsom overfor lys, jeg kan ikke se rundt uden at bevæge hovedet og mine øjne bliver tørre. Er det sådan du har det?

Anmeld

21. november 2012

Helloo

Dinna88 skriver:

Spændingshovedpine sidder i panden og stråler nærmest ned i øjnene. Jeg lider ekstremt meget af det, og det gør mig følsom overfor lys, jeg kan ikke se rundt uden at bevæge hovedet og mine øjne bliver tørre. Er det sådan du har det?

Ja noget i den stil.. Og det min super irretabel.. Hvad gør du for at få det dæmpet lidt? 

Anmeld

21. november 2012

Dinna88

Louise17 skriver:

Ja noget i den stil.. Og det min super irretabel.. Hvad gør du for at få det dæmpet lidt? 

Ja, altså, jeg lever stærkt på pamol+ipren, men det går jo ikke! Ellers så læg hovedet på skrå, sæt hånden på hovedet, så der kommer lidt vægt på, og så stræk musklerne ud. Og det skal du gøre i begge sider. Ellers så masser dig selv (eller få en til det ) med en masse babyolie. Olien bliver nemt varmt, der hjælper på det. Og så bare fortsæt til du føler, at det er bedre. 

Og så burde du måske se lidt på kilden til spændingerne Ved mig er det helt sikkert pga. tung taske dagligt samt rygproblemer.

Anmeld

21. november 2012

Helloo

Dinna88 skriver:

Ja, altså, jeg lever stærkt på pamol+ipren, men det går jo ikke! Ellers så læg hovedet på skrå, sæt hånden på hovedet, så der kommer lidt vægt på, og så stræk musklerne ud. Og det skal du gøre i begge sider. Ellers så masser dig selv (eller få en til det ) med en masse babyolie. Olien bliver nemt varmt, der hjælper på det. Og så bare fortsæt til du føler, at det er bedre. 

Og så burde du måske se lidt på kilden til spændingerne Ved mig er det helt sikkert pga. tung taske dagligt samt rygproblemer.

Tak for svaret! Vil jeg liige forsøge mig med 

Anmeld

21. november 2012

Dinna88

Louise17 skriver:

Tak for svaret! Vil jeg liige forsøge mig med 

håber det hjælper!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.