Nr. 3.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Anonym trådstarter

Er ano, da INGEN ska kende til vores planer endnu

vi har to fantastiske børn på henholdsvis 2 og 3 år, vi blev enige om igår at gå igang med projekt nr 3, vi havde i en længere periode lavet en liste over for / imod

Vi er enige om vi skal have én mere, men var indtil igår ikke nenige om hvornår

Vi har to meget tætte børn og er enige om vi IKKE skal have 4 børn, derfor syntes vi det ville være en skm hvis nr 3 blir en efternøler, netop fordi de to "store" har ET meget tæt bånd

Jeg er midt i en uddannelse, men hvis jeg bår at blive gravid i år,passer det perfekt med mht, semesterne

Vi er stadig inde i ble / oppe-om-natten rytmen

Uddannelsen vil jo altid være der, men børnenen bliver jo hurtig store og vil nyde en barsel mere med det sidste barn

Hmm, blot for at lufte mine/vores tanker, kommenter gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

signe.

Anonym skriver:

vi har to fantastiske børn på henholdsvis 2 og 3 år, vi blev enige om igår at gå igang med projekt nr 3, vi havde i en længere periode lavet en liste over for / imod

Vi har to meget tætte børn og er enige om vi IKKE skal have 4 børn, derfor syntes vi det ville være en skm hvis nr 3 blir en efternøler, netop fordi de to "store" har ET meget tæt bånd

Jeg er midt i en uddannelse, men hvis jeg bår at blive gravid i år,passer det perfekt med mht, semesterne

Uddannelsen vil jo altid være der, men børnenen bliver jo hurtig store og vil nyde en barsel mere med det sidste barn

Hvis det passer ind så go for it vi har også to tætte børn og det er fantastisk, så hvis I ved at I gerne vil have tre kan jeg mere end følge jer i at få den tredje tæt også og du er jo igang med en uddannelse, så du har den at vende tilbage til, så hvis økonomien kan bære tre børn i institution kan jeg ikke se en grund til at i ikke skulle starte pb nu

Anmeld

21. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Gør hvad i selv føler for... Jeg kan 100% godt forstå at i ikke vil have en efternøgler, det bryder jeg mig bestemt hellere ikke om... ;-(

men ja, uddannelser hænger nærmest på træerne, det gør børn ikke.. Tror ikke det gør det så meget værre med en 3. Det handler nok bare om at komme ind i en rutine.. 

Anmeld

21. november 2012

Vidunderligeunger

go go go (ind i soveværelset )

jeg kan godt følge dine tanker

Vi har Alberte på  2,6 år og Emil på 8 mdr - jeg er allerede skruk igen.. Jeg glæder mig til at komme igang med at studere igen, men jeg kan altså ikke love at vi ikke skal nr tre inden jeg er færdig der er 22 mdr. mellem vores to og vil gerne have at Emil er omkring 2 år når vi starter PB igen.. også så der ikke er alt for langt fra den mellemste til den mindste, men alligevel ikke 22 mdr igen

Vi har så også snakket om at vente helt til jeg er færdig og få to oven i hinanden, meeen jeg ved nu ik rigtig

knus og god fornøjelse med PB

Anmeld

21. november 2012

Moma

Anonym skriver:

Det lyder da fantastisk og velovervejet - pøj pøj med det!

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Hvor er i søde piger!!!

Hvis vi venter så går der 4 ÅR inden jeg er færdig, så er vores altså 6 og 7 også en ny lille en, der kommer til at være "alene" nar de store har sådannet et stærkt bånd

Det er meget velovervejet, og uddannelsen vil jo altid være der, jeg skal bare li sige til mig selv flere gange, at det er ok at ta en pause fra uddannelsen....

Økonomien kan sagtens klare det, vi er prioteringsmennesker og er ikke afhængige at varemærker eller Ipads (sådan en har vi faktisk ikke en gang ), så vi prioterer da bare når nr. 3 kommer, no problemo

SÅ håber vi bare det blir NEMT at blive gravid 3. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.