Pyh... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Sofia24

Caroline86 skriver:

Heej søde!
Har først set dit svar nu!! STOOORT tillykke, hvor er det bare dejligt..
Og fantastisk at fejre det med sådan en weekend!
Og pøj pøj med i morgen!!
kæmpe knuser herfra!

1000 tak søde Caroline!
Har også læst din tråd idag - hvor er det dog træls at du ikke bare kunne få et JA eller NEJ! Så var tingene afgjort... Men et MÅSKE... Uhh det er bare  

Jeg håber selvfølgelig at dit hcg er på vej  opad   Vi er nødt til at tro, så længe der er håb...

Knus Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia24 skriver:

1000 tak søde Caroline!
Har også læst din tråd idag - hvor er det dog træls at du ikke bare kunne få et JA eller NEJ! Så var tingene afgjort... Men et MÅSKE... Uhh det er bare  

Jeg håber selvfølgelig at dit hcg er på vej  opad   Vi er nødt til at tro, så længe der er håb...

Knus Sofia

hvor er du sød.. men ja, du har ret.. man må hive fat i alt det positive og lægge det negative til side.. Selv hvis jeg ikke er gravid kan jeg jo glæde mig over at Daniel og jeg aldrig har haft det bedre end siden vi startede projektet.. det er dejligt for os med vores lille hemmelighed, og vi har virkelig bare fået det endnu bedre end før vi startede!
Jeg er mere fortrøstningsfuld her til aften end jeg var tidligere, for jeg var GODT nok nede i et stort hul!!
Nyd Jeres tur, og skriv lige i morgen hvordan det gik, ikke!?
Knuser

Anmeld

17. juni 2009

Sofia24

Caroline86 skriver:

hvor er du sød.. men ja, du har ret.. man må hive fat i alt det positive og lægge det negative til side.. Selv hvis jeg ikke er gravid kan jeg jo glæde mig over at Daniel og jeg aldrig har haft det bedre end siden vi startede projektet.. det er dejligt for os med vores lille hemmelighed, og vi har virkelig bare fået det endnu bedre end før vi startede!
Jeg er mere fortrøstningsfuld her til aften end jeg var tidligere, for jeg var GODT nok nede i et stort hul!!
Nyd Jeres tur, og skriv lige i morgen hvordan det gik, ikke!?
Knuser

...Og det er jo det allervigtigste - med dig og Daniel  Så skal baby nok komme  
Vi går også med en hemmelighed og ingen af os ved rigtig hvordan vi skal fortælle det... Der er ingen der tror vi vil have børn nu, primært fordi jeg er midt i min uddannelse... Så det blir spændende!  

Jeg skal nok skrive imorgen hvordan det er gået...

Knus...

Anmeld

17. juni 2009

silden85

mange gange tillykke

Anmeld

17. juni 2009

Sofia24

silden85 skriver:

mange gange tillykke

Tak for det  

Og held og lykke med din testning d 22...  Har du nogen fornemmelser??

Knus Sofia

Anmeld

18. juni 2009

mettemus80

Stort tillykke

Anmeld

18. juni 2009

FrkC

Iiiiih hvor dejligt   Stort tillykke her fra..

fra Camilla..

Anmeld

18. juni 2009

silden85

Sofia24 skriver:

Tak for det  

Og held og lykke med din testning d 22...  Har du nogen fornemmelser??

Knus Sofia

jeg tror at den er negativ. det har jeg på fornemmelsen men jeg håber selvfølgelig det modsatte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.