Pyh... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

silden85

Sofia24 skriver:

Har du så også testet idag? Og med hvilket resultat?
Jeg var kun positiv 1 sølle dag, hvor jeg har hørt mange andre var positiv i et par dage
Det er 1 måned/cyklus vi prøver - skulle have det til at passe med, at hvis jeg bliver gravid, kan jeg nå at tage min bachelor-eksamen.

Jamen jeg glæder mig til at følge dig

krydser finger for jer at den er der skal man teste flere dage? jeg troede at man skulle stoppe når den var positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Henriette72

silden85 skriver:

krydser finger for jer at den er der skal man teste flere dage? jeg troede at man skulle stoppe når den var positivt

Hejsa

Det er ligemeget med at teste når du først står med en positiv ÆL test. Det er nemlig den der gælder... Derfor er det bare "spild" af penge at blive ved med at teste

Knus

Anmeld

9. juni 2009

silden85

Henriette72 skriver:

Hejsa

Det er ligemeget med at teste når du først står med en positiv ÆL test. Det er nemlig den der gælder... Derfor er det bare "spild" af penge at blive ved med at teste

Knus

tak så må man bare håbe at der er held

Anmeld

11. juni 2009

Sofia24

Hej Piger!

Jeg forventer først (ikke) mens d. 16-17 juni, men kom til at smugteste  her til morgen... Der skete intet de første 4 1/2 min, men så kom en meget utydelig test-streg frem  Blir jo nødt til at teste igen imorgen eller overmorgen for at se om den blir mere tydelig...  Er det ike noget med, at hvis man er gravid, fordobles hcg-niveauet for hver dag der går?

Håber der er nogen som ser det  Er piv-glad lige nu og kan slet ikke koncentrere mig om eksamenslæsningen...

Sofia

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Jeg forventer først (ikke) mens d. 16-17 juni, men kom til at smugteste  her til morgen... Der skete intet de første 4 1/2 min, men så kom en meget utydelig test-streg frem  Blir jo nødt til at teste igen imorgen eller overmorgen for at se om den blir mere tydelig...  Er det ike noget med, at hvis man er gravid, fordobles hcg-niveauet for hver dag der går?

Håber der er nogen som ser det  Er piv-glad lige nu og kan slet ikke koncentrere mig om eksamenslæsningen...

Sofia

Ihh... Glæder mig til at høre mere... Så er der måske gevinst... :O) 

Anmeld

11. juni 2009

BubbieBear

Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Sofia

Eeeej så er der måske gevinst

Jeg mener at HCG-niveauet fordobles hver 3 dag.

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Sofia

uhh det lyder spændende!!
det lyder da som om den er der!
det håber vi
knus

Anmeld

11. juni 2009

Henriette72

Eeeej så er der måske gevinst

Jeg mener at HCG-niveauet fordobles hver 3 dag.

Det er også rigtigt

for at du også tester positivt om nogle dage.

Anmeld

11. juni 2009

BubbieBear

Henriette72 skriver:

Det er også rigtigt

for at du også tester positivt om nogle dage.

Om nogle dage allerede? Jeg havde positiv ÆL test i tirsdags..

Anmeld

11. juni 2009

Henriette72

BubbieBear skriver:

Om nogle dage allerede? Jeg havde positiv ÆL test i tirsdags..

Det var til Sofia

Men krydser også fingre for at du snart står med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.