Nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er 3+6 i dag og har fået bekræftet, at jeg er gravid ved lægen.

Er der andre af jer der kunne teste positivt så tidlig, og var i også meget nervøse for om den lille nu ville blive derinde?

Jeg har ondt i lænnen og lidt niven i underlivet men ingen kvalme eller noget. Håber alt er normalt

Er første gang gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

LEJ

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er 3+6 i dag og har fået bekræftet, at jeg er gravid ved lægen.

Er der andre af jer der kunne teste positivt så tidlig, og var i også meget nervøse for om den lille nu ville blive derinde?

Jeg har ondt i lænnen og lidt niven i underlivet men ingen kvalme eller noget. Håber alt er normalt

Er første gang gravid.

Det er helt normalt at føle niv og jag i lænden og underlivet. Du skal først blive nervøs, hvis du begynder at bløde en del. Kvalmen kan nok nå at komme i nu. Min startede først for alvor i uge 7 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for dit svar :-) Vil prøve at gemme den nervøsitet væk og nyde det i stedet 

Anmeld

21. november 2012

Camilla30

Hej Tillykke med graviditeten Jeg kunne ikke teste positivt så tidligt. Fik de første symptomer i uge 6-7 stykker. Hilsner fra Camilla. 

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hej Tillykke med graviditeten Jeg kunne ikke teste positivt så tidligt. Fik de første symptomer i uge 6-7 stykker. Hilsner fra Camilla. 

Det er rart at vide, da jeg nemlig kun har symptomerne- træt, liv i underlivet og ondt i lænnen i løbet af dagen .. Syntes nemlig næsten alle skriver de har kvalme og mega ømme bryster, så blev lidt nervøs. 

Anmeld

21. november 2012

Annette A

Har været nervøs hver gang jeg er blevet gravid for om den lille nu blev derinde og havde det godt og sådan tror jeg det er for langt de fleste. Mine symptomer dukkede også først rigtig op efter 7-8 uge alle gange.

Det er også tidligt du har kunne teste positiv og stort tillykke med det.

Håber du får en dejlig graviditet og ja prøv at nyde det så meget du kan. Bekymringer for barnet starter i det øjeblik man bliver gravid og resten af ens dage. Det er hårdt men er det jo det hele værd.

Held og lykke med det hele..

Anmeld

21. november 2012

Victoria2013

Graviditeter er jo forskellige... jeg har nærmest ikke haft kvalme og har slet ikke kastet op... og hvis jeg fik kvalme hjalp det som regel at spise, bare en lille smule (clementiner er fantastiske), så forsvandt det.

De eneste 'symptomer' jeg har haft er mine forstørrede bryster, træthed, oppustethed og nogle få gange lidt hovedpine og svimmelhed, men ikke noget vildt udover det. Og jeg er 9+6 i dag

Så tror ikke du skal være bekymret medmindre du får voldsomme smerter og begynder at bløde

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Har været nervøs hver gang jeg er blevet gravid for om den lille nu blev derinde og havde det godt og sådan tror jeg det er for langt de fleste. Mine symptomer dukkede også først rigtig op efter 7-8 uge alle gange.

Det er også tidligt du har kunne teste positiv og stort tillykke med det.

Håber du får en dejlig graviditet og ja prøv at nyde det så meget du kan. Bekymringer for barnet starter i det øjeblik man bliver gravid og resten af ens dage. Det er hårdt men er det jo det hele værd.

Held og lykke med det hele..

Tusind tak for de opmuntrende ord og ja jeg kunne teste tidligt  Du har nok ret med hensyn til, at man altid vil bekymrer sig om den lille IHHH det er bare så øv at gå og være nervøs, når der helst sikkert ikke er noget galt. Nu glæder jeg mig bare til d. 18. december, når jeg skal til 1. graviditetsundersøgelse

Anmeld

21. november 2012

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Graviditeter er jo forskellige... jeg har nærmest ikke haft kvalme og har slet ikke kastet op... og hvis jeg fik kvalme hjalp det som regel at spise, bare en lille smule (clementiner er fantastiske), så forsvandt det.

De eneste 'symptomer' jeg har haft er mine forstørrede bryster, træthed, oppustethed og nogle få gange lidt hovedpine og svimmelhed, men ikke noget vildt udover det. Og jeg er 9+6 i dag

Så tror ikke du skal være bekymret medmindre du får voldsomme smerter og begynder at bløde

Dejligt du indtil videre har haft sådan en nem graviditet, glæder mig til at være nået lige så langt som dig 

Anmeld

21. november 2012

Annette A

Anonym skriver:

Tusind tak for de opmuntrende ord og ja jeg kunne teste tidligt  Du har nok ret med hensyn til, at man altid vil bekymrer sig om den lille IHHH det er bare så øv at gå og være nervøs, når der helst sikkert ikke er noget galt. Nu glæder jeg mig bare til d. 18. december, når jeg skal til 1. graviditetsundersøgelse

Ja det er også bare helt fantastisk at være gravid selvom det også indebærer en masse nervøsitet. Heldigvis går det jo oftest godt, men det er svært at forholde sig til når man selv står midt i det.

Kan godt forstå du glæder dig, der er noget særligt ved at få lavet sin vandrejournal og ligesom rigtig forholde sig til at man har et lille barn der vokser inde i maven. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.