Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. november 2012

IG

Min mand og jeg har igennem 2 1/2 år forsøgt at blive gravide, og i lørdags opdagede vi det umulige!!!

men hvad så nu?!!

Jeg skal til lægen i morgen, men hvad skal der ske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

L&V

IG skriver:

Min mand og jeg har igennem 2 1/2 år forsøgt at blive gravide, og i lørdags opdagede vi det umulige!!!

men hvad så nu?!!

Jeg skal til lægen i morgen, men derud skal der ske?

Altså du vil gerne vide hva lægen gør imorgen eller hvad??

Anmeld

20. november 2012

IG

Månsson skriver:

Altså du vil gerne vide hva lægen gør imorgen eller hvad??

Præcis, det hele er så uventet for mig. Så jeg er meget i tvivl om hvordan forløbet med læge, osv. foregår...

Som du nok har regnet ud, er det første gang

Anmeld

20. november 2012

L&V

IG skriver:

Præcis, det hele er så uventet for mig. Så jeg er meget i tvivl om hvordan forløbet med læge, osv. foregår...

Som du nok har regnet ud, er det første gang

Først et stort tillykke.. Tænker du nok ikke er så langt henne når i nu lige har fundet ud af det, ved du ca hvor langt?

De vil nok enten ta en graviditetstest eller en blodprøve for at måle hcg og så er det nok det indtil omkring uge 8 hvor man så laver vandre journal

Anmeld

20. november 2012

LMX

IG skriver:

men hvad så nu?!!

Jeg skal til lægen i morgen, men hvad skal der ske?

Iiih tillykke!

Altid dejligt når det lykkedes for folk som har kæmpet længe

Imorgen hos lægen sker der nok det at du får bekræftet din graviditet og får en tid til at få lavet vandrejournal omkring uge 8-9 ca.

Anmeld

20. november 2012

IG

Månsson skriver:

Først et stort tillykke.. Tænker du nok ikke er så langt henne når i nu lige har fundet ud af det, ved du ca hvor langt?

De vil nok enten ta en graviditetstest eller en blodprøve for at måle hcg og så er det nok det indtil omkring uge 8 hvor man så laver vandre journal

Mange tak for det... Jeg er enten 6+0, eller 9+5 (hvilket var min læges bud, telefonisk)

Anmeld

20. november 2012

IG

LMX skriver:

Iiih tillykke!

Altid dejligt når det lykkedes for folk som har kæmpet længe

Imorgen hos lægen sker der nok det at du får bekræftet din graviditet og får en tid til at få lavet vandrejournal omkring uge 8-9 ca.

Mange tak for det, det er stadigvæk så uvirkeligt for os, men jeg har taget en hel bunke tests, der alle viser positiv, så sen skulle være god nok

Anmeld

20. november 2012

Nessie

Tillykke til jer

Det bliver da spændende at se hvor langt henne du faktisk er

Anmeld

20. november 2012

L&V

IG skriver:

Mange tak for det... Jeg er enten 6+0, eller 9+5 (hvilket var min læges bud, telefonisk)

Der er da os noget af et spring.. Sikke spændende

Anmeld

20. november 2012

LMX

IG skriver:

Mange tak for det, det er stadigvæk så uvirkeligt for os, men jeg har taget en hel bunke tests, der alle viser positiv, så sen skulle være god nok

Hvis du er 9+5 så laver din læge vandrejournal imorgen og sørger for at du bliver sendt videre i systemet.

Du får også taget en blodprøve hvis du er  9+5 (Double test)

Så skal du jo snart til NF scanning. Hvor spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.