Jeg bliver snart enlig mor og søger andre der står i samme situation - helst fra Københavns ormådet.
Jeg blev gravid med min eks, men valgte at beholde det selvom vi ikke var sammen på daværende tidspunkt og heller aldrig kommer til at være det igen. Han vil gerne være en del af barnets liv, men da han bor meget langt væk og har en jalou ny kæreste bliver det nok begrænset hvert fald i begyndelsen.
Jeg glæde rmig til den lille kommer og selvom jeg løbende taler med faren har jeg følt mig en smule alene igennem hele graviteten og synes at der kun findes lykkelige gravide par og ingen der står i samme sitaution som mig. Eller er det mig tager helt fejl ? Jeg kunne godt tænke mig at skabe kontakt med andre enlige eller kommende mødre især med henblik på at skabe et netværk der kunne støtte og hjælpe hinanden irl.
jamen jeg er her, godt er min 2 nu, men kan sagtens huske hvordan det var og ville gerne være med til at mødes med andre herover fra, nu er tingene også lidt mindre kaotiske end de var lige før sommerferien.. så tid har jeg også en del af..
hehe, og så var det et gammel indlæg.. hihi, det går nok, vil opfordre alle der har lyst til at mødes med andre at smide en ny tråd inden i enlig mor/far og i hvilket område.. så kan vi der er enlige mødre jo bare skrive os på.., 
Anmeld