Kommende enlig mor søgre andre enlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. juni 2009

missme

Jeg bliver snart enlig mor og søger andre der står i samme situation - helst fra Københavns ormådet.
Jeg blev gravid med min eks, men valgte at beholde det selvom vi ikke var sammen på daværende tidspunkt og heller aldrig kommer til at være det igen. Han vil gerne være en del af barnets liv, men da han bor meget langt væk og har en jalou ny kæreste bliver det nok begrænset hvert fald i begyndelsen.

Jeg glæde rmig til den lille kommer og selvom jeg løbende taler med faren har jeg følt mig en smule alene igennem hele graviteten og synes at der kun findes lykkelige gravide par og ingen der står i samme sitaution som mig. Eller er det mig tager helt fejl ? Jeg kunne godt tænke mig at skabe kontakt med andre enlige eller kommende mødre især med henblik på at skabe et netværk der kunne støtte og hjælpe hinanden irl.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

forår

hejsa

jeg har godt nok først temin d 12.12.09 men er alene om dette. så vi har sikkert rigtig mange ting til fællesdu er velkommen til at skrive til mig, hvis du har lyst.

Anmeld

6. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej..
Jeg lever ikke op til nogen af dine "krav", for jeg er ikke gravid (endnu) og jeg er ikke alene... men jeg har ladet mig fortælle at jeg er god at tale med, så du er velkommen hvis du har lyst alligevel!
knus Caroline

Anmeld

6. juni 2009

Pige2009

missme skriver:

Jeg bliver snart enlig mor og søger andre der står i samme situation - helst fra Københavns ormådet.
Jeg blev gravid med min eks, men valgte at beholde det selvom vi ikke var sammen på daværende tidspunkt og heller aldrig kommer til at være det igen. Han vil gerne være en del af barnets liv, men da han bor meget langt væk og har en jalou ny kæreste bliver det nok begrænset hvert fald i begyndelsen.

Jeg glæde rmig til den lille kommer og selvom jeg løbende taler med faren har jeg følt mig en smule alene igennem hele graviteten og synes at der kun findes lykkelige gravide par og ingen der står i samme sitaution som mig. Eller er det mig tager helt fejl ? Jeg kunne godt tænke mig at skabe kontakt med andre enlige eller kommende mødre især med henblik på at skabe et netværk der kunne støtte og hjælpe hinanden irl.  

Hejsa.Jeg er helt alene om det også. Har termin den 10-10-09. Er godt nok fra Odense, men min erfaring siger, at man får en masse ud af at tale med en i samme situation. Se iøvrigt dette link, så kan du se, at du langt fra står alene herinde.
https://www.baby.dk/debat/16962/enlig-morfar/hvordan-fortaeller-man-at-man-er-gravid.aspxKnus Linda 22+0

Anmeld

6. juni 2009

Leneur

missme skriver:

Jeg er desværre en jyde ( i dette tilfælde) men står i samme situation som dig. Er dog først blevet enlig for nylig efter eget valg og kunne godt bruge en veninde med samme fortegn. For på trods af opbakning fra venner og familie mangler jeg en som man kan veksle erfaringer med, give råd og få råd, snakke og hygge med og som kan nikke genkendende til nogle ting også.
Jeg har termin til september.
Knus fra Lene.

Anmeld

19. juli 2009

MorTilGustav

Jeg bor i Århus, men er ellers i samme situation.. Mine forældre og omgangskreds støtter mig 100% men faderen er stadig meget i tvivl om sin rolle. Er indstillet på at være alene-mor men håber meget at han vil være en del af vores søns liv

Anmeld

19. juli 2009

*Sofie*

Hejsa

Min ex og jeg gik fra hinanden for snart tre uger siden. Vi har lille Malou på snart 2 måneder. Vi bor stadig sammen, men jeg er igang med at finde en anden lejlighed, helst her i København.
Han vil meget gerne ha kontakt til både mig og Malou, men føler lissom at han har valgt sit arbejde, frem for os.
Skriv, hvis du vil snakke eller noget

Hilsen Sofie.

Anmeld

19. juli 2009

Harfeletten

Hejsa.

Jeg er godt nok også (midt)jyde, men jeg står i samme situation.
Fandt ud af at jeg var gravid, meget sent i min graviditet så der var ingen udvej, men det gjorde så også at faderen forlod mig, og ikke vil have noget med hverken mig eller hans søn at gøre, så jeg er også helt alene ! 
Men husk at se positivt på det - Det er lykken at have sådan en lille skabning.
Det er det første man ser når man vågne, og det er det sidste man ser når man går i seng. Og jeg synes faktisk det er ved at været ret fedt at være alene, og stå alene med alle handlinger og beslutninger og opdragelsen ! 
Du skal nok klare det

Mette, med Emil på 8 uger.

Anmeld

28. juli 2009

Camilllah

Wuhuu . Der er mange i samme situation .
Har dog først termin 23.12.09 men vil gerne være med i den "lille gruppe" af enlige mødre

Anmeld

28. juli 2009

DL

hej..
-jeg ved ikke om jeg kan "bruges" men jeg var alene med mine 2 første børn fra de var 9mdr og 2,5 år..(de er store nu 9+11) ... Men hele min familie var i jylland og der var ikke noget hjælp at hente fra eks-familien..
-men jeg er nu gravid igen og er i uge 40.. denne gang er det med det hele... både "dine,mine og vores børn" ... men jeg kan måske give dig nogle fif, til hvor man kan søge legater, billigt tøj, pasning eller andet.. eller måske bare tage sammen en tur på strøget eller legepladsen med de små.. nogle gange er det rart bare at kunne få luft og ord på sine tanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.