Update på nf :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. november 2012

henh01

Så er jeg hjemvendt fra den nye NF og kom ind til en overlæge der skulle scanne mig. Hun virkede meget kompetent og grundig. Fik et nyt risikotal der hedder 1:1868 så det er jo ganske lovende.
Vi er glade for det nye tal, men samtidig lidt nervøs for hvordan de kunne få så lavt et tal i går.

Overlægen sagde at vi godt kunne sparer kønsscanningen væk fordi vi skulle have en lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

twinny

weee hvor godt stort tillykke.

Og med den lille pige.

Anmeld

20. november 2012

DreamChild

Fantastisk

Stort tillykke

Anmeld

20. november 2012

Miss Kat

Pyha! Så kan jeg endelig løsne mine forkrampede krydsede fingre! Stort tillykke!!! Også med nyheden om den lille pige. 

Anmeld

20. november 2012

Ayasmor

Sikke en dejlig update Tillykke med den lille pige

Anmeld

20. november 2012

Elling <3<3

henh01 skriver:

Så er jeg hjemvendt fra den nye NF og kom ind til en overlæge der skulle scanne mig. Hun virkede meget kompetent og grundig. Fik et nyt risikotal der hedder 1:1868 så det er jo ganske lovende.
Vi er glade for det nye tal, men samtidig lidt nervøs for hvordan de kunne få så lavt et tal i går.

Overlægen sagde at vi godt kunne sparer kønsscanningen væk fordi vi skulle have en lille pige

Dejligt at høre at skanningen i dag gik så meget bedre.
Har sådan tænkt på jer.

Vildt at han allerede kunne se køn Stort tillykke med jeres lille pige.
Hvor langt er du henne i dag?

Anmeld

20. november 2012

MyBigWish

henh01 skriver:

Dejligt at høre  Stort tillykke med det 

Anmeld

20. november 2012

M&N

tillykkeeeeeee

Anmeld

20. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Dejligt med en god og positiv update

Tillykke med den lille pige i venter jer

Anmeld

20. november 2012

henh01

twinny skriver:

weee hvor godt stort tillykke.

Og med den lille pige.

Tusind tak - vi er meget lettet nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.