Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: S

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er blevet gravid på mine p -piller og min kæreste siger jeg skal få en abort ellera skrider han er helt græde færtig han siger han ikke kan magte et barn mere; ( vi har en på 19 mdr) jeg ved slet ikke hva jeg skal gøre har fået en abort for en del år siden og tænker stadig på det ved slet ikke hva jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er blevet gravid på mine p -piller og min kæreste siger jeg skal få en abort ellera skrider han er helt græde færtig han siger han ikke kan magte et barn mere; ( vi har en på 19 mdr) jeg ved slet ikke hva jeg skal gøre har fået en abort for en del år siden og tænker stadig på det ved slet ikke hva jeg skal gøre

Kan desværre ikke hjælpe dig med at tage et valg, men følg dit hjerte.

Dog fatter jeg ikke han giver dig det ultimatum, da man er 2 om det.

Jeg ville miste alt for min kæreste hvis han sagde sådan.

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg kan selvfølgelig ikke sidde her og fortælle dig hvad du skal gøre! men jeg synes helt bestemt du skal lytte til dit hjerte, hvad har du mest lyst til? ville du kunne klare at stå alene, hvis han reelt vælger at skride?

- og så synes jeg din kæreste er en kæmpe nar at sige sådan!!(undskyld sproget)

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig med at tage et valg, men følg dit hjerte.

Dog fatter jeg ikke han giver dig det ultimatum, da man er 2 om det.

Jeg ville miste alt for min kæreste hvis han sagde sådan.

Har også mistet meget for ham. Vil bare ikke ha en abort . Men tror også det blir mega hårdt at være alene til to

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Der skal to til tango og p-piller er ikke 100% sikre, derfor synes jeg ikke din kæreste kan tillade sig at give dig sådan et ultimatum  

Når det er sagt - puha det er et svært dilemma du står i. Jeg har fuldt ud forståelse for, at du ikke vil have en abort, men på den anden side, det er også hans liv. Jeg synes i skal tage jer en go' snak om jeres fremtid og evt. opstille fordele og ulemper ved at beholde spiren. 

Håber i finder ud af det der er bedst for jer 

Anmeld

19. november 2012

baby012

Sikke da en sørgelig undskyldning af en mand du er sammen med 

Følg dit  

Husk der er dig der skal leve med konsekvensen af dit valg, uanset hvad du vælger 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Har bare været gravid uden for livmoderen 2 gange. Tabt en gang og måtte have hjælp til at blive gravid med mit barn. Så kan bare ikke få mig selv til at få det fjernet

Anmeld

19. november 2012

Bertris

Hvis min forlovede havde sagt det til mig var jeg smuttet. Men jeg ville heller ikke kunne klare en abort psykisk (er let påvirkeligt) 

Men som andre siger så følg dit hjerte, du ved selv bedst hvad du vil, og hvis han ikke kan acceptere dit valg så kan han virkelig ikke være den rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.