Hormonspiral - Tilskud!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

spj

Må jeg spørge hvad sådan en koster? Min læge anbefalede mig en spiral, så er gået lidt i tænkeboks. Havde ikke overvejet at den ville være dyr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Malli

nathja skriver:

jeg har hormonspiral men jeg har da ikke betalt noget for den.. jeg fik min lagt gennem familieteamet paa sygehuset, samme som har med scanninger at gore

Hvordan dog det? fik du lagt den op efter din 8 ugers undersøgelse?
Jeg har fået en recept fra lægen, og skal så hente den på apoteket, og medbringe den til gynækologen!

Anmeld

20. november 2012

nathja

Malli skriver:

Hvordan dog det? fik du lagt den op efter din 8 ugers undersøgelse?
Jeg har fået en recept fra lægen, og skal så hente den på apoteket, og medbringe den til gynækologen!

min sp ringede til familieteamet på sygehuset 7 uger efter fødslen, jeg var dernede og vi snakkede om forskellige former for prævention og blev enige om at jeg fik en prøvepakke med p-ringe som jeg skulle prøve.. 2 måneder efter ringede jeg derned og fortalte at dem var jeg ikke blevet venner med. så aftalte vi et andet møde og jeg fik lagt en spiral dernede.. fik ingen recept for hun havde dem liggende..

Anmeld

20. november 2012

LRJ

Fik du ikk af vide af din gyn at de kunne søge så der blev slået 1000 af prisen på den ?

Anmeld

20. november 2012

Malli

Lone H. skriver:

Fik du ikk af vide af din gyn at de kunne søge så der blev slået 1000 af prisen på den ?

Nej? Hvad skal søge grundlaget være? Det er jo af egen fri vilje jeg vælger at få den? Men hvis man kan søge om det, og få slået noget af prisen, så ville det da være fantastisk

Anmeld

20. november 2012

LRJ

Malli skriver:

Nej? Hvad skal søge grundlaget være? Det er jo af egen fri vilje jeg vælger at få den? Men hvis man kan søge om det, og få slået noget af prisen, så ville det da være fantastisk

Det var det os ved mig, min gyn sagde bare at han skrev at jeg blødte meget og så fik jeg en seddel jeg skulle aflevere med recepten og 1000kr blev trukket fra

Anmeld

21. november 2012

oerbaek

Lone H. skriver:

Det var det os ved mig, min gyn sagde bare at han skrev at jeg blødte meget og så fik jeg en seddel jeg skulle aflevere med recepten og 1000kr blev trukket fra

det er jeg meget ked af at jeg ikke har fået at vide, har netop lige fået min pga voldsom blødning men der var da ikke nogle der fortalte at jeg kunne få 1000 kr i tilskud... ikke engang min egen læge som der skrev recepten på den.

Anmeld

21. november 2012

oerbaek

Lone H. skriver:

det er jeg meget ked af at jeg ikke har fået at vide, har netop lige fået min pga voldsom blødning men der var da ikke nogle der fortalte at jeg kunne få 1000 kr i tilskud... ikke engang min egen læge som der skrev recepten på den.

Anmeld

22. november 2012

LRJ

oerbaek skriver:

Ej hvor træls troede faktisk det var noget de fortalte :/

Anmeld

24. november 2012

oerbaek

Lone H. skriver:

Ej hvor træls troede faktisk det var noget de fortalte :/

Nej åbenbart ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.