Hormonspiral - Tilskud!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.652 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Malli

Jeg søger svar på om man kan få tilskud til hormonspiral, hvis man er medlem af sygeforsikringen Danmark?

Jeg skal ha tid til en gynækolog med henblik på at få lagt en hormonspiral op, men av for en udgift. Ved godt den så holder 5 år, men det er mange penge at lægge på en gang, så hvis nu man kunne få lidt tilbage gennem Danmark...

Nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Isabella_mor

Malli skriver:

Jeg søger svar på om man kan få tilskud til hormonspiral, hvis man er medlem af sygeforsikringen Danmark?

Jeg skal ha tid til en gynækolog med henblik på at få lagt en hormonspiral op, men av for en udgift. Ved godt den så holder 5 år, men det er mange penge at lægge på en gang, så hvis nu man kunne få lidt tilbage gennem Danmark...

Nogen der ved noget om det?

spørg på apoteket..

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Man kan vist kun få tilskud hvis det er for bestemte sygdomme.. Men er ikke sikker.. Jeg har fx fået den som behandling for en sygdom.. Og der fik jeg tilskud af staten.. Men kunne intet få at danmark..

Anmeld

19. november 2012

Muffin_girl

Man kan vist kun få tilskud hvis det er for bestemte sygdomme.. Men er ikke sikker.. Jeg har fx fået den som behandling for en sygdom.. Og der fik jeg tilskud af staten.. Men kunne intet få at danmark..

Anmeld

19. november 2012

Malli

Isabella_mor skriver:

spørg på apoteket..

JA det må jeg gøre imorgen, tænkte bare at nogen herinde måske havde svaret . hihi

Anmeld

19. november 2012

Isabella_mor

Malli skriver:

JA det må jeg gøre imorgen, tænkte bare at nogen herinde måske havde svaret . hihi

jeg tror ikke den er tilskudsberettiget, men man kan jo være heldig at den er jeg mener ikke at P piller er, så jeg tænker automatisk at en spiral er, selvom den er ROCKER dyr sådan en hormonspiral..

Anmeld

19. november 2012

Malli

Isabella_mor skriver:

jeg tror ikke den er tilskudsberettiget, men man kan jo være heldig at den er jeg mener ikke at P piller er, så jeg tænker automatisk at en spiral er, selvom den er ROCKER dyr sådan en hormonspiral..

Den er nemlig virkelig dyr, - og så alligevel er den jo ikke når man tænker på den holder 5 år, så er det jo kun 20 kr om måneden, regnet ud på 5 år. Meeeen det er MANGE penge lige at lægge på en gang synes jeg

Anmeld

19. november 2012

Malli

AalborgPigen skriver:

Det tænkte jeg nu nok... Tak for svaret

Anmeld

19. november 2012

oerbaek

mener kun du kan få tilskud hvis der er en medicinsk begrundelse. selvom jeg har styrtblødninger hver måned ved menstruation har jeg ikke kunne få tilskud selvom den kan nedbringe blødniingerne. 

Anmeld

19. november 2012

nathja

jeg har hormonspiral men jeg har da ikke betalt noget for den.. jeg fik min lagt gennem familieteamet paa sygehuset, samme som har med scanninger at gore

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.