SA.. hvornår kan vi prøve igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2012

pcoramt

Efter 19 måneders forsøg fik jeg endelig de to streger, og var så lykkelig.. men til scanningen i dag (7+0) var der to, men intet hjerte blink. hvornår startede I igen? og lykkedes det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Camillos

pcoramt skriver:

Efter 19 måneders forsøg fik jeg endelig de to streger, og var så lykkelig.. men til scanningen i dag (7+0) var der to, men intet hjerte blink. hvornår startede I igen? og lykkedes det?

er du sikker på du var 7+0? hvad gør de så med de to blommesække? skal du have udskrabning eller hvordan?

det gør mig ondt du har aborteret.. jeg ved hvordan det er ... stort kram og god bedering.. 

Anmeld

19. november 2012

Tanja1234

Man kan starte med det samme igen. Nogle mener faktisk at der er større chance for at blive gravid hurtigt efter en SA fordi kroppen er "klar" og godt fyldt med hormoner.

Vi lagde PB på hylden efter SA (for en tid pga. nyt arbejde) men endte med at få et "uheld" kort tid efter - hun hedder Lisa og er nu 1,5 år gammel og der er intet uheldigt ved hende

Anmeld

19. november 2012

Tøs85

Prøvede med det samme igen.. Var blevet skannet og der var ingen rester så vi så ingen grund til at vente..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.