Ææædefliiip:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2012

LBK

Hvordan stopper jeg det dog....? :O( Jeg har en dag i dag hvor jeg kan spise og spise og spise, både frugt, is, brød osv osv. Alt lige fra sundt til usundt, og det vil ingen ende tage.. 

Jeg gider ikke tage mange kilo på.

Hvad gør i for at stoppe jeres ædeflip..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

LBK skriver:

Hvordan stopper jeg det dog....? :O( Jeg har en dag i dag hvor jeg kan spise og spise og spise, både frugt, is, brød osv osv. Alt lige fra sundt til usundt, og det vil ingen ende tage.. 

Jeg gider ikke tage mange kilo på.

Hvad gør i for at stoppe jeres ædeflip..??

sådanne dage har jeg også nogengange, og ved du hvad? - jeg æder bare.. det jo ikke hver eneste dag det er sådan, så jeg under godt mig selv at være lidt ulækker en sjælend gang imellem

Anmeld

19. november 2012

LBK

FrkZier skriver:

sådanne dage har jeg også nogengange, og ved du hvad? - jeg æder bare.. det jo ikke hver eneste dag det er sådan, så jeg under godt mig selv at være lidt ulækker en sjælend gang imellem

Mit er gudskelov heller ikke hver dag, men problemet er bare at jeg er af den type der bare skal kigge på maden for at tage på.

Jeg bliver såå ked af det når jeg ikke kan holde igen...

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

LBK skriver:

Mit er gudskelov heller ikke hver dag, men problemet er bare at jeg er af den type der bare skal kigge på maden for at tage på.

Jeg bliver såå ked af det når jeg ikke kan holde igen...

jeg tager også selv rigtig hurtigt på - men jeg gider heller ikke sidde og få dårlig samvittighed over jeg en gang imellem spiser mere end jeg normalt gør, hellere bare sørge for at det ikke bliver hverdag, men netop kun de dage hvor man bare har et bundløst hul

Anmeld

19. november 2012

LBK

FrkZier skriver:

jeg tager også selv rigtig hurtigt på - men jeg gider heller ikke sidde og få dårlig samvittighed over jeg en gang imellem spiser mere end jeg normalt gør, hellere bare sørge for at det ikke bliver hverdag, men netop kun de dage hvor man bare har et bundløst hul

ja du har så inderligt ret.. Men det er svært...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.