Hejsa piger...
Er godt nok anden grads gravid, men jeg tog ikke lige noter under min sidste fødsel, så har sk glemt lidt hen af vejen...

Sagen er den at jeg er 34+2 og lillebror må meget gerne blive i maven i min 6 uger endnu... Men men men, jeg frygter lidt at han ikke har tænkt sig at overholde "denne aftale"
Jeg har siden uge 32 døjet rigtig meget med plukveer, der skal ingen ting til før de kommer, bare det at rejse mig fra en stol fremprovokere en.. I løbet af de de sidste 14 dage har jeg også oplevet det jeg ville kalde "svage" veer/snyde veer.. Jeg får ondt i lænden sådan on/off når jeg fx ligger og slapper af... MEN kan ikke helt finde ud af om det er "snyde veer" eller om det bare gør ondt for at gøre ondt...
Så det mit spørgsmål egentlig går ud på er om maven SKAL blive hård lige som ved en plukve eller om det ikke er noget den altid bliver?
For maven bliver nemlig ikke hård, når jeg får disse "veer" eller hvad det nu er..
Så tænkte jeg lige ville hører herinde, i stedet for at tænke over en masse som jeg alligevel ikke ved noget om

På forhånd tak for hjælpen..
Anmeld