smerter/kramper i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, om jeg har grund til at være bekymret eller bare er en dum første gangs gravid! 

Men sagen er den at jeg lige nu oplever nogle utrolig slemme smerter, næsten som om mit underliv kramper og jeg kan bare ingen ting,det gør simpelthen SÅ ondt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, om jeg har grund til at være bekymret eller bare er en dum første gangs gravid! 

Men sagen er den at jeg lige nu oplever nogle utrolig slemme smerter, næsten som om mit underliv kramper og jeg kan bare ingen ting,det gør simpelthen SÅ ondt! 

Det lyder meget som ligamentssmerter.. Din livmoder er igang med at vokse og de bånd der bliver strukket kan godt gøre pænt meget nas når det er..

Hvad uge er du i

Anmeld

19. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse?

Det lyder som da jeg havde en hæftig omgang da jeg var gravid!

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Det lyder meget som ligamentssmerter.. Din livmoder er igang med at vokse og de bånd der bliver strukket kan godt gøre pænt meget nas når det er..

Hvad uge er du i

Det håber jeg, men det er godt nok ikke rart da 

Uge 9 er jeg i 

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetændelse?

Det lyder som da jeg havde en hæftig omgang da jeg var gravid!

Ja men det er efterhånden en uges tid siden så det kan jo godt være kommet efterfølgende 

Anmeld

19. november 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Ja men det er efterhånden en uges tid siden så det kan jo godt være kommet efterfølgende 

Hos mig gjorde det ondt i et bredt bælte hen over det nederste af maven og skambenet... Og jeg kunne mærke en muskel der stod og arbejdede, du ved ligesom hvis du knytter hånden og spænder til, slapper lidt af igen, spænder til og slapper af.. HELE tiden!

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

sådan havde jeg det en uges tid, smuttede til lægen - og det var bare en blærebetændelse der gav mig smerterne.. så synes bestemt du skal kontakte lægen

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

sådan havde jeg det en uges tid, smuttede til lægen - og det var bare en blærebetændelse der gav mig smerterne.. så synes bestemt du skal kontakte lægen

Må bare tage derind i morgen tidlig i hans akut tid, så kommer jeg før til end hvis jeg ringer derind 

Anmeld

19. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Det håber jeg, men det er godt nok ikke rart da 

Uge 9 er jeg i 

Det passer meget godt med hvor langt du er henne.

Jeg prøvede det i min 1. graviditet i/omkring uge 7 og troede jeg skulle dø eller miste babyen.

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hos mig gjorde det ondt i et bredt bælte hen over det nederste af maven og skambenet... Og jeg kunne mærke en muskel der stod og arbejdede, du ved ligesom hvis du knytter hånden og spænder til, slapper lidt af igen, spænder til og slapper af.. HELE tiden!

Det lyder meget som det jeg oplever 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.