Ups, Kunne ikke lade være med at købe dette...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Miss-86

Fruskruk200 skriver:

Hvor er det dejligt<3 hvor har du købt det..

Det har jeg på H&M's hjemmeside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Miss-86

sus73 skriver:

Jeg har skam også lidt tøj liggende, og købte det første den dag jeg havde været til læge for at få en henvisning til behandling. Det er så ca. to et halvt år siden... men tøjet skal nok blive brugt, den dag jeg står med en guldklump i armene .

Ja, altså synes man skal give sig selv lov til at købe lidt

Jeg skal oss nok få puttet en lille baby i det en dag

Anmeld

2. december 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Det er også bare sødt

Nu spørger jeg lige - jeg troede i var i gang med PB? Eller jeg tager måske fejl? Ikke fordi jeg kender dig, jeg synes bare at kunne huske dig og dette emne fra tidligere 

Ja meget sødt

Du har ret eller det vil sige vi skulle have startet PB i september, men min kæreste var endnu ikke helt klar, så det er udskudt til januar.. Så må vi se ad.

Anmeld

2. december 2012

Jemion

Jeg havde et lille mini lager af baby tøj inden jeg blev gravid  Der var ikke noget så dejligt soM at kigge på det og drømme lidt 

Krydser fingre for du snart får en spire i maven 

Anmeld

2. december 2012

Miss-86

Jemion skriver:

Jeg havde et lille mini lager af baby tøj inden jeg blev gravid  Der var ikke noget så dejligt soM at kigge på det og drømme lidt 

Krydser fingre for du snart får en spire i maven 

Hihi, godt at vide man ikke er den eneste der gør sådan

Tak, det håber jeg også..

Anmeld

3. december 2012

DitteFisk

Miss-86 skriver:

Ja meget sødt

Du har ret eller det vil sige vi skulle have startet PB i september, men min kæreste var endnu ikke helt klar, så det er udskudt til januar.. Så må vi se ad.

Ah okay. Ja, han skal selvfølgelig også føle sig med.. Håber de sidste måneder her har gjort en forskel for ham så  

Anmeld

5. december 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Ah okay. Ja, han skal selvfølgelig også føle sig med.. Håber de sidste måneder her har gjort en forskel for ham så  

Ja, håber jeg også

Vi har ikke rigtig snakket om det, men den ene dag, vi kom ind på emnet, sagde han selv at han var lidt mere klar, så nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.