Åhhh den dummer nervøsitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Elling <3<3

Selvom at jeg var til den fineste scanning på klinikken i fredags, og vi så det smukkeste hjerteblink er jeg stadig mega nervøs for om noget er galt.

I morgen skal vi jo til den afsluttende scanning på sygehuset, og er ved at gå til af nervøsitet.

Det er absolut ikke blevet bedre efter at jeg i dag har fået afvide af mit HCG niveau som jeg fik taget blodprøver for tirsdag og torsdag i sidste uge, kun er steget fra 9600 til 12500
Sekrætæren syntes langt fra det var nok....

Prøver hele tiden at holde fast i at baby jo havde det så fint i fredags, og smerterne bliver mindre og mindre for hver dag..
Men ihh hvor er det svært.

Nu må det godt blive i morgen kl 11.15

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

tarkoflen

Åhh ja man er ved at gå til over nervøsitet! Det synes jeg, at jeg har været hele vejen igennem... først til bp svar, så til 7 ugers skanning, så til 12 ugers skanning og nu til 20 ugers skanningen! Ja og så røg jeg på skejby i mandags på grund af smerter, så man bliver bare så nervøs ved det mindste!

Husk at sekretæren ikke altid er så kloge som lægerne og sygeplejerskerne! Men godt du skal skannes i morgen, så du kan få snakket med en læge!

Jeg for en god skanning i morgen!

Anmeld

19. november 2012

Elling <3<3

tarkoflen skriver:

Åhh ja man er ved at gå til over nervøsitet! Det synes jeg, at jeg har været hele vejen igennem... først til bp svar, så til 7 ugers skanning, så til 12 ugers skanning og nu til 20 ugers skanningen! Ja og så røg jeg på skejby i mandags på grund af smerter, så man bliver bare så nervøs ved det mindste!

Husk at sekretæren ikke altid er så kloge som lægerne og sygeplejerskerne! Men godt du skal skannes i morgen, så du kan få snakket med en læge!

Jeg for en god skanning i morgen!

Er ret sikker på at jeg vil have det lige som dig. Tror først jeg ånder lettet op når jeg står med en lille baby i mine arme til sommer (hvilket jeg forhåbentlig gør)

Hader bare de der dumme blodprøver.
Sidste gang steg de heller ikke som de skulle (men der var alt fint) og det prøver jeg at sige til mig selv, at sådan er "jeg" nok bare. Men synes slet ikke det hjælper. hehe.

Tak for dine krydsede fingre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.