Hvor mange er gravide igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

twinny

Ka+Ma=Be skriver:

Nå så var man alligevel ikke helt frisk på et par tvillinger mere? hihi 

Hihi. Ikke i øjeblikket, da jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Høhø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Tak søde.. Uh hvor er du sej at du turde bruge den farlige bræk smily Havde det overhovedet ikke med Laura så det er helt nyt men ikke behandlingt

Haha Det er stadig noget pjat, og jeg mangler den som i situationer som denne

Jeg kastede ikke meget op med Benjamin, men havde kvalme og madlede BIG TIME håber du kommer hurtigt og nemt igennem det 

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Hihi. Ikke i øjeblikket, da jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Høhø

Hehe det kan jeg da ikke forstå  

Ej jeg kan heller ikke lige overskue flere pt - har nok i min lille vildbasse

Anmeld

20. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Haha Det er stadig noget pjat, og jeg mangler den som i situationer som denne

Jeg kastede ikke meget op med Benjamin, men havde kvalme og madlede BIG TIME håber du kommer hurtigt og nemt igennem det 

Big time fis.. Håber jehovas os men lægen får lov til at gi mig noget kvalme stillede medicin imorgen

Anmeld

20. november 2012

Kofoed.

Heller ikke nogen på vej her. Har dog en mistanke om hvem nummer to er, men lad hende selv komme frem med det, når hun er klar (tænk hvis man skyder forkert )

Hvis tingene kommer på plads, så starter vi PB2 til foråret 2014, men det kræver som minimum, at vi kan bo sammen igen inden, hø hø. Vil helst ikke have for stor aldersforskel på mine børn, men det skal jo passe ind i min skole...

OG jeg skal jo være MOSTER til en PIGE til MARTS WEEE, så tror bare jeg vil passe hende i ny og næ og få mine "behov" dækket på den måde Min søster bliver jo træt af mig, men sådan er det jo

Anmeld

21. november 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Nu er du kedelig Rikke! Tag lige én for holdet   hæhæ

No way Jeg er hjemme med Oliver på 3. uge, først influenza og nu rotavirus. Jeg er ved at gå til

Og med den nat vi havde i nat, ja så er Oliver allerede bortadopteret, og jeg er blevet steriliseret  

Anmeld

21. november 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

No way Jeg er hjemme med Oliver på 3. uge, først influenza og nu rotavirus. Jeg er ved at gå til

Og med den nat vi havde i nat, ja så er Oliver allerede bortadopteret, og jeg er blevet steriliseret  

Haha

For fanden - stakkels Oliverbassen <3 Er han smitsom lige pt? For ellers kan jeg og Benjamin da komme forbi og underholde jer lidt  Jeg har fået "fri" for gruppen på fredag og næste fredag. 

Anmeld

21. november 2012

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Heller ikke nogen på vej her. Har dog en mistanke om hvem nummer to er, men lad hende selv komme frem med det, når hun er klar (tænk hvis man skyder forkert )

Hvis tingene kommer på plads, så starter vi PB2 til foråret 2014, men det kræver som minimum, at vi kan bo sammen igen inden, hø hø. Vil helst ikke have for stor aldersforskel på mine børn, men det skal jo passe ind i min skole...

OG jeg skal jo være MOSTER til en PIGE til MARTS WEEE, så tror bare jeg vil passe hende i ny og næ og få mine "behov" dækket på den måde Min søster bliver jo træt af mig, men sådan er det jo

EEEJ nu er jeg jo bare endnu mere nysgerrig hihi!

Nåå for den, jeg troede ikke i var sammen mere! Hvordan går det med at bo hver for sig?

Sikke en dejlig nyhed! Så kan man få stillet sit behov lidt der

Anmeld

21. november 2012

Kofoed.

Ka+Ma=Be skriver:

EEEJ nu er jeg jo bare endnu mere nysgerrig hihi!

Nåå for den, jeg troede ikke i var sammen mere! Hvordan går det med at bo hver for sig?

Sikke en dejlig nyhed! Så kan man få stillet sit behov lidt der

Vi har stort set ikke diskuteret siden jeg flyttede ud, så vi har det noget bedre, men der er stadig meget der skal ordnes og være på plads inden han overhovedet kan flytte ind.

Meget dejligt, så håber jeg bare hun ikke bliver sådan, at jeg ikke må/kan passe hende, ligesom mine to andre niecer.

Anmeld

22. november 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Haha

For fanden - stakkels Oliverbassen <3 Er han smitsom lige pt? For ellers kan jeg og Benjamin da komme forbi og underholde jer lidt  Jeg har fået "fri" for gruppen på fredag og næste fredag. 

Han er ved at være på højkant igen, så han burde ikke smitte mere (mig og Ulrich er ikke blevet smittet overhovedet)

Og det kunne være så skønt med besøg fra jer to dejlige  Så I skal være meget velkomne imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.