Hvor mange er gravide igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Niks, ikke gravid og prøver ikke.. skal i øvrigt være klar på bytur til feb haha!

Super fedt! Jeg er også mega klar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Super fedt! Jeg er også mega klar 

Jeg er også mega klar  og er IKKE gravid og prøver ikke  

Anmeld

20. november 2012

Frejsmor

Jeg ville da ønske jeg var nr. 2 der havde stemt gravid, meen desværre har der ikke været bid endnu, vi har dog også kun været igang med projekt lillebrøster i 2mdr. nu, så jeg ser stadig lyst på det..  Spørg mig igen om en måneds tid eller to.. 

Anmeld

20. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

GUUUUD! Der er jo TO!!

Se DET er spændende hehe.  Og endnu engang tillykke 

Tænke tænke tænke 

Ja ikke tænkte os hvem kan det da være.. Tak søde.. Har os lige haft en snak eller tre med uuuulrik irriterende måde at sige tillykke på fra hans side

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jeg er også mega klar  og er IKKE gravid og prøver ikke  

Nu er du kedelig Rikke! Tag lige én for holdet   hæhæ

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jeg ville da ønske jeg var nr. 2 der havde stemt gravid, meen desværre har der ikke været bid endnu, vi har dog også kun været igang med projekt lillebrøster i 2mdr. nu, så jeg ser stadig lyst på det..  Spørg mig igen om en måneds tid eller to.. 

Ihh hvor er det spændende! Godt i piger kan lave flere babyer så jeg kan få styret min skrukhed!  

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ja ikke tænkte os hvem kan det da være.. Tak søde.. Har os lige haft en snak eller tre med uuuulrik irriterende måde at sige tillykke på fra hans side

Ahvaffor noget?  Det forstår jeg ikke - er det sådan noget jyder siger?

Anmeld

20. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Ahvaffor noget?  Det forstår jeg ikke - er det sådan noget jyder siger?

Det kan sku godt ske det er jyde lingo.. Men det betyder at jeg brækker mig så det halve ku være nok..Har da faktisk os lavet en ynke tråd

Anmeld

20. november 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det kan sku godt ske det er jyde lingo.. Men det betyder at jeg brækker mig så det halve ku være nok..Har da faktisk os lavet en ynke tråd

Øøøv det er jeg ked af at høre! Det er dog også noget jeg ikke savner. Kvalme og opkast

PS. Se vedhæftet bræksmiley!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Øøøv det er jeg ked af at høre! Det er dog også noget jeg ikke savner. Kvalme og opkast

PS. Se vedhæftet bræksmiley!

Tak søde.. Uh hvor er du sej at du turde bruge den farlige bræk smily Havde det overhovedet ikke med Laura så det er helt nyt men ikke behandlingt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.