Update på: Jeg har også et hemmeligt møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

2babygirls

Kay skriver:

i følge arbejds milijø loven skal du havde et hvis antal timer imellem arbejds ophør og til opstart næste dag... medmindre virksomheden har en dispentation og det har min mands ikke...

Hmm, sådan var det ikke der, og det var vist ikke en dispensation, men iflg. overenskomst at man kunne lave sådan en vagt en gang om måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Den lykkelige

Ej hvor lyder han ubehagelig!!

Anmeld

19. november 2012

MorDk

Ej søde... det var da noget af en samtale... eller MANGEL på samme!! Jesus Krist! Håber det bliver bedre!!!

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ej hvor er det bare for dårligt!

men kan kun sige at jeg har ik meget til overs for vores kære kommunes måde at håndtere ting på...

min mand blev send ud i9 løntilskuds job... et sted uden overenskomst og med mega ringe arbejdsforhold... og en elendig chef... han blev så tilbudt at blive fastansat... og han måtte ikke sige nej... da han jo skal tage det job der er der...

han møder 6.30 morgen og ved aldrig hvornår han har fri... og de sidste 3 måneder har han arbejdet mellem 40 og 60 timer om ugen ... og hvis han siger han skal havde fri eller afspadsere (han må nemlig ik få overarbejdet udbetalt) så får han af vide at chefen ikke kan bruge medarbejder der ikke er fleksible  ja stort set det samme som en trussel om fyrring... og efter en arbejds dag fr 6.30 til 23 skal han stadig møde 6.30 dagen efter selvom det er mod loven... og det er bare lidt af det han er udsat for...

Seriøst et trist sted

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

RiUL skriver:

Ej!!!!

jeg havde godt nok valgt jobbet fra løntilskud eller ej, ville ikke kunne samarbejde med sådan en chef! Føj hvor lyder han bare som en idiot. 

Er 98% sikker på jeg dropper det

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Det var da den mærkeligste samtale jeg længe har hørt om!

Sagde du ja til det eller hvordan?

Tja, jeg sagde aldrig ja, det var "bare" nærmeste bestemt på forhånd (ville have skrevet noget andet, men kan slet ikke komme på ordet lige nu).. Men skal snakked med rådgiver imorgen - er 98% sikker på at sige nej, og så skal de hjælpe mig videre..

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

Baby2påvej skriver:

Når det nu er løntilskud, hvad med så at finde et selv, hvor chefen IKKE er sådan en nar... For det er sku hårdt at være et sted i så mange måneder, og så er man tilbage i kulden bagefter.

Mange siger: det er jo kun 3 mdr. - så skal du bare knokle i 3 mdr.

Ja, og HVAD så?? de bliver 3 lange mdr. vist jeg knokler uden at få muligheden for at blive..

Heldigvis vil rådgiverne hjælpe (de skal)

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

Den lykkelige skriver:

Ej hvor lyder han ubehagelig!!

Ja  var så nedtrykt da jeg gik derfra..

Anmeld

19. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ej søde... det var da noget af en samtale... eller MANGEL på samme!! Jesus Krist! Håber det bliver bedre!!!

Lige præcis  ville have ringet til dig, men var sådan i chok - jeg kørte bare direkte ned til Daniel i butikken..

Anmeld

19. november 2012

RiUL

Nadia&Daniel skriver:

Er 98% sikker på jeg dropper det

Kan jeg virkelig godt forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.