Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tja, jeg fylder jo efterhånden ret godt til nu
maven måler nu 102 cm Det var det maven målte på termins dag da jeg ventede Viktor.. så jojo jeg må da sande at man bliver større anden gang
men skidt pyt. Han har det jo godt derinde den lille fyr, og det har jeg egentlig også stadigvæk
Begynder dog at blive mere og mere spændt/utålmodig efter at møde min lille baby alting er efterhånden ved at være klart herhjemme til at han kommer, og Viktor snakker om "lille baby" hver eneste dag. "baby lege?" spørger han tit tror han har en idé om at babyen kan lege fra dag 1... Synes det er lidt sjovt og sødt at han alligevel forstår så meget, selvom han kun er lige knap 2 år (han fylder 2 den 12 Dec).
Og så lige et dugfrisk mave billede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot mave!
VNB skriver: tja, jeg fylder jo efterhånden ret godt til nu maven måler nu 102 cm Det var det maven målte på termins dag da jeg ventede Viktor.. så jojo jeg må da sande at man bliver større anden gang men skidt pyt. Han har det jo godt derinde den lille fyr, og det har jeg egentlig også stadigvæk Begynder dog at blive mere og mere spændt/utålmodig efter at møde min lille baby alting er efterhånden ved at være klart herhjemme til at han kommer, og Viktor snakker om "lille baby" hver eneste dag. "baby lege?" spørger han tit tror han har en idé om at babyen kan lege fra dag 1... Synes det er lidt sjovt og sødt at han alligevel forstår så meget, selvom han kun er lige knap 2 år (han fylder 2 den 12 Dec). Og så lige et dugfrisk mave billede
det er uden tvivl en af de aller smukkeste maver jeg har set! den sidder bare helt perfekt, og er bare SÅ fin
Meget smuk mave! Den bærer du flot
Wow en smuk mave!!
smuk mave søde <3
Flot mavse
KærligstSussie
Problembarnet skriver: Flot mave!
1000 tak!
Miss BananaHammock skriver: Din mave er så smuk. :0) altså hele dig er smuk men nu er det kun maven på billedet ;0)Nu har vi ikke langt igen. Wuuuuuhhuuuuuu!!!! :0)
Din mave er så smuk. :0) altså hele dig er smuk men nu er det kun maven på billedet ;0)Nu har vi ikke langt igen. Wuuuuuhhuuuuuu!!!! :0)
hihi nårh hvor er du sød
nej nu er der dælme ikke langt igen... 5 uger ca! og 3-4 stykker for dig ikk?
jeg er begyndt at have flere plukkeveer end tidligere. ikke noget fast overhovedt, og de mærkes ikke som rigtige veer endnu. Men jeg kan godt mærke at min krop er ved at gå i træning ti den STORE dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128