Søger råd vedr puslebords placering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Moma

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

Jeg er gravid i 23. uge og vi er så småt begyndt at gøre lidt forberedelser herhjemme. I den forbindelse skal vi finde ud af hvor vi skal placere puslebordet. Der er umiddelbart to muligheder: vi kan sætte en bordplade op på væggen på badeværelset til en puslepude eller vi kan lægge en puslepude på en stor dyb kommode som står i det der engang bliver babys værelse - lige ved siden af badeværelset... Det ville jo være nemt ikke at skulle til at sætte en bordplade op på badeværelset, men måske er det besværet værd i længden... Hvad ville i gøre..?

kh Sandra

Helt klart på badeværelset, hvor alt - især vand - er lige ved hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Først havde vi en puslereol på Oscars værelse , så syns vi det var træls den stod der , så flyttede vi den ud på badeværelset ...

Men , så flyttede vi , og havde ikke plads til den mere , så lavede Daniel dette på vores toilet .. Jeg er SÅ glad for det ..
Bortset fra det lige er en tant for højt til mig , så jeg bruge en skammel når jeg skifter 

hihi vi har også pusleplads på vaskemaskinen... dog uden bordplade

Anmeld

19. november 2012

Giraffen

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

Jeg er gravid i 23. uge og vi er så småt begyndt at gøre lidt forberedelser herhjemme. I den forbindelse skal vi finde ud af hvor vi skal placere puslebordet. Der er umiddelbart to muligheder: vi kan sætte en bordplade op på væggen på badeværelset til en puslepude eller vi kan lægge en puslepude på en stor dyb kommode som står i det der engang bliver babys værelse - lige ved siden af badeværelset... Det ville jo være nemt ikke at skulle til at sætte en bordplade op på badeværelset, men måske er det besværet værd i længden... Hvad ville i gøre..?

kh Sandra

vi havde samme diskussion/uenighed hjemme og her vandt kæresten heldigvis så vi fik det på badeværelset

synes det er rart mht lortebleer osv

men en anden ting er når hun skal i bad - at man har et sted at ta hendes tøj af og på, som hun er vant til at være osv

Anmeld

19. november 2012

Tona

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

kh Sandra

Jeg ville helt klart have puslebord på badeværelset. Det er måske nok lidt mere bøvlet for jer at rigge an, men det er så dejligt at kunne pusle derude. Det er på mange måder lettere syntes jeg.

I starten havde vi pusleplads i Amandas værelse, men jeg blev så hurtigt træt af det og flyttede det ud på badeværelset. Jeg valgte at gøre det at jeg lagde puslepuden ovenpå tørretumbleren da den havde en god arbejdshøjde. Så slap jeg for at sætte bordplade op. Når puslepladsen er til små børn der skal skiftes om natten er det en god ide at være opmærksom på at installere en form for lille mild lampe på vægen som man kan tænde, for det der skarpe badeværelseslys kan være ret voldsomt for sådan en baby kl sent om natten

Anmeld

19. november 2012

Pigent

Nu hvor i har pladsen så ville jeg vælge at have pusleplads på badeværelset. I stedet for at sætte en bordplade op, hvad så med at købe et puslebord der kan hænge på vægen? 

Anmeld

19. november 2012

Aagaard

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

kh Sandra

Ville klart vælge badeværelset!

Anmeld

19. november 2012

christina92

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

kh Sandra

Vi har en stor plade på en kommode i børneværelset som også her ligger ved siden af badeværelset Vi er rigtig glade for det, men vi har jo heller ikke prøvet andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.