Sandra1985 skriver:
Hejsa 
Jeg er gravid i 23. uge og vi er så småt begyndt at gøre lidt forberedelser herhjemme. I den forbindelse skal vi finde ud af hvor vi skal placere puslebordet. Der er umiddelbart to muligheder: vi kan sætte en bordplade op på væggen på badeværelset til en puslepude eller vi kan lægge en puslepude på en stor dyb kommode som står i det der engang bliver babys værelse - lige ved siden af badeværelset... Det ville jo være nemt ikke at skulle til at sætte en bordplade op på badeværelset, men måske er det besværet værd i længden... Hvad ville i gøre..?
kh Sandra
Jeg ville helt klart have puslebord på badeværelset. Det er måske nok lidt mere bøvlet for jer at rigge an, men det er så dejligt at kunne pusle derude. Det er på mange måder lettere syntes jeg.
I starten havde vi pusleplads i Amandas værelse, men jeg blev så hurtigt træt af det og flyttede det ud på badeværelset. Jeg valgte at gøre det at jeg lagde puslepuden ovenpå tørretumbleren da den havde en god arbejdshøjde. Så slap jeg for at sætte bordplade op. Når puslepladsen er til små børn der skal skiftes om natten er det en god ide at være opmærksom på at installere en form for lille mild lampe på vægen som man kan tænde, for det der skarpe badeværelseslys kan være ret voldsomt for sådan en baby kl sent om natten 
Anmeld