Søger råd vedr puslebords placering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Sandra1985

Hejsa 

Jeg er gravid i 23. uge og vi er så småt begyndt at gøre lidt forberedelser herhjemme. I den forbindelse skal vi finde ud af hvor vi skal placere puslebordet. Der er umiddelbart to muligheder: vi kan sætte en bordplade op på væggen på badeværelset til en puslepude eller vi kan lægge en puslepude på en stor dyb kommode som står i det der engang bliver babys værelse - lige ved siden af badeværelset... Det ville jo være nemt ikke at skulle til at sætte en bordplade op på badeværelset, men måske er det besværet værd i længden... Hvad ville i gøre..?

kh Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Kay

jeg elsker at havde puslepladsen på badeværelset... ville hade at skulle lave hovedhale fad hver gang hun havde lavet en lorteble...

kan godt være jeg er arbejdsskadet som pædagog med at alt skal være lige ved hånden... men syntes bare det høre til på et badeværelse når man har muligheden

Anmeld

19. november 2012

AnneL

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

Jeg er gravid i 23. uge og vi er så småt begyndt at gøre lidt forberedelser herhjemme. I den forbindelse skal vi finde ud af hvor vi skal placere puslebordet. Der er umiddelbart to muligheder: vi kan sætte en bordplade op på væggen på badeværelset til en puslepude eller vi kan lægge en puslepude på en stor dyb kommode som står i det der engang bliver babys værelse - lige ved siden af badeværelset... Det ville jo være nemt ikke at skulle til at sætte en bordplade op på badeværelset, men måske er det besværet værd i længden... Hvad ville i gøre..?

kh Sandra

Vi har puslepladser på børnenes værelser, det er ikke spor besværligt for os. Jo vi skal skifte vandet i fadet, når vi skal bruge det, men det bliver jo bare en vane.

Når bebs starter i institution skifter man jo knap så mange bleer hjemme.

Dog ville jeg elske at have haft pusleplads på badeværelset, men vi fravalgte det, fordi vi ikke ville til at lave de indgreb i badeværelset pga det.

Anmeld

19. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi startede med at have puslepladsen inde på Isabellas værelse..

Da jeg så gik i gang med at ommøbelere det røg puslebordet ud på badeværelse - noget jeg synes vi skulle have gjort fra start af... (men det var kæresten ikke helt enig i..)

men jeg ville sige badeværelset  (men det er måske også fordi vi har et hak derude, hvor puslebordet passede som hånd i handske)

Anmeld

19. november 2012

Michalala

Da jeg var gravid overvejede vi også meget at have det på børneværelset, men så endte det alligevel med at blive på badeværelset. Og hold fast hvor er jeg glad for den beslutning. Det er så lækkert bare at have rent ved lige ved hånden. Jeg ville godt nok syntes det er besværligt at skulle skifte vand i et hoved/hale fad hver gang - isæt med baby på armen.
Tror ikke det vil fortryde at have besværet med at lave det på badeværelset.

Anmeld

19. november 2012

serinasmor

Når i har muligheden for at have det på badeværelset uden det er i vejen så var det helt klart det jeg ville vælge  - dog med forbehold .. hvis i bor til leje og det er fliser på væggen i badeværelset hvor i skal bore - så ville jeg vælge værelset ..

Anmeld

19. november 2012

Masig

Jeg ville have haft det på børneværelset i starten, men vi valgte badeværelset alligevel og jeg er godt nok glad for den beslutning... Det er bare SÅ nemt lige at have vandet ved hånden istedet for at skulle hente vand i fadet hver gang - og hvis babyen har overskidt sig selv, er det også bare lidt lettere at være på badeværelset og lige kunne smide ham/hende i bad med det samme istedet for at have lort over hele børneværelset

Anmeld

19. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har haft puslebordet på børneværelset ved begge vores børn og det har slet ikke givet nogen problemer

Anmeld

19. november 2012

2babygirls

Sandra1985 skriver:

Hejsa 

kh Sandra

Vi bor i et to etagers hus, og startede ud med en puslekommode på hendes værelse (på 1. sal)
Det var super rart at være på hendes værelse hvor tøjet og alt hvad man skulle brug var, men også træls når hun skulle i bad, at alt udstyr var ovenpå.

Nu er hun 2 år, og vi har lagt en puslehynde på toilettet i stue etagen, men når lillesøster kommer vil vi igen bruge puslekommoden på hendes værelse indtil hun rammer ca 1 år, så bliver den solgt..

Så jeg er til begge løsninger.

Anmeld

19. november 2012

morethanperfect

Hejsa 

kh Sandra

Først havde vi en puslereol på Oscars værelse , så syns vi det var træls den stod der , så flyttede vi den ud på badeværelset ...

Men , så flyttede vi , og havde ikke plads til den mere , så lavede Daniel dette på vores toilet .. Jeg er SÅ glad for det ..
Bortset fra det lige er en tant for højt til mig , så jeg bruge en skammel når jeg skifter 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.