Jeg har også et hemmeligt møde imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Anonym trådstarter

Kunne læse en anden tråd om jobsamtale, så vil jeg da også gå lidt til bekendelse, jeg har også en samtale (om løntilskudsjob) imorgen (beskrevet som et hemmeligt møde på facebook - så et par tøser røg i fælden, de troede jeg var GRAVID).. Men nej nej nej - der blev de snydt - det var "bare" en jobsamtale..

Har været syg hele ugen (er stadig lidt ramt), men hey - make-up kan dække meget  

Tankerne er allerede begyndt i hovedet.. Hvordan vil det påvirke familielivet at jeg begynder at arbejde igen?? især i butik op til den julen som nærmest er lige om hjørnet.. Hvordan er jeg social i blandt kollegaer og chefer?? er jeg blevet "kedelig" eller er jeg stadig med på "moden"?? Min datter er inde i en meget dyb mor-mor-mor-periode, hvor kun jeg duer og manden på pænt se til (og det er hårdt for os alle 3), men nu har hun ikke været i vuggestue i en hel uge pga sygdom, og imorgen skal hun afsted (hun er rask), for jeg kan ikke melde afbud til samtalen og nu skal vi bare have hende på rette køl (ang. med ikke at skrige efter mig, når jeg aflever hende)..

Jeg laver en meget hurtigt update imorgen (selvfølgelig IKKE ANONYM!!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Tullepoder

Anonym skriver:

Kunne læse en anden tråd om jobsamtale, så vil jeg da også gå lidt til bekendelse, jeg har også en samtale (om løntilskudsjob) imorgen (beskrevet som et hemmeligt møde på facebook - så et par tøser røg i fælden, de troede jeg var GRAVID).. Men nej nej nej - der blev de snydt - det var "bare" en jobsamtale..

Har været syg hele ugen (er stadig lidt ramt), men hey - make-up kan dække meget  

Tankerne er allerede begyndt i hovedet.. Hvordan vil det påvirke familielivet at jeg begynder at arbejde igen?? især i butik op til den julen som nærmest er lige om hjørnet.. Hvordan er jeg social i blandt kollegaer og chefer?? er jeg blevet "kedelig" eller er jeg stadig med på "moden"?? Min datter er inde i en meget dyb mor-mor-mor-periode, hvor kun jeg duer og manden på pænt se til (og det er hårdt for os alle 3), men nu har hun ikke været i vuggestue i en hel uge pga sygdom, og imorgen skal hun afsted (hun er rask), for jeg kan ikke melde afbud til samtalen og nu skal vi bare have hende på rette køl (ang. med ikke at skrige efter mig, når jeg aflever hende)..

Held og lykke med samtalen

Anmeld

19. november 2012

M (:

Anonym skriver:

Held og lykke imorgen! 

Anmeld

19. november 2012

Babydrøm

Held og lykke med samtalen  

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

Go'morgen tøser..

Min datter synes lige at hun skulle vågne kl. 3.48 og IKKE sove mere.. Klokken 5.40 gav jeg op, og stod op med hende (og manden) GAB..

Anmeld

19. november 2012

Anonym trådstarter

OG TAK ALLE SAMMEN

Anmeld

19. november 2012

Nettemor

19. november 2012

serinasmor

Pøj Pøj  

Det er jo enormt spændende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.