Skal af med min kære hund. Nogen der vil give hende et hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
730 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2012

Bryndis

Jeg skal desværre af med min kære hund Molly da jeg lige er blevet enlig mor og ikke har tid eller overskud til at passe hende. Har det rigtig svært ved det så venligst ingen løftede fingre

Hun er 1/2 Labrador og 1/2 Golden Retriever. Født den 4/2-2011 og hun er sort.
Hun er en dejlig familie hund som også er rigtig god til jagt som hun er blevet brugt til. Hun er vant til børn og andre hunde og er helt renlig.
Der medfølger forskellige snore hvis det ønskes.

Hun han afhentes i Vesløs ved Thisted eller jeg kan køre hende hjem til jer hvis der ikke er alt for langt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

come2

Bryndis skriver:

Jeg skal desværre af med min kære hund Molly da jeg lige er blevet enlig mor og ikke har tid eller overskud til at passe hende. Har det rigtig svært ved det så venligst ingen løftede fingre

Hun er 1/2 Labrador og 1/2 Golden Retriever. Født den 4/2-2011 og hun er sort.
Hun er en dejlig familie hund som også er rigtig god til jagt som hun er blevet brugt til. Hun er vant til børn og andre hunde og er helt renlig.
Der medfølger forskellige snore hvis det ønskes.

Hun han afhentes i Vesløs ved Thisted.

Pris: 1500 kr.

Åhh hvis jeg dog bare havde tid og plads til en hund mere. Hunser dejlig ud.

Håber hun får et dejligt hjem

Anmeld

18. november 2012

Faith

Synes det er flot du erkender at du ikke har overskud til hende og forsøger at finde et nyt hjem til hende i stedet for at vælge "den nemme løsning" og få hende aflivet.

Desværre kan jeg ikke hjælpe da vi selv har måttet skille os af med vores elskede lab Smilla. Hun fik ikke den motion og opmærksomhed hun fortjente og var begyndt at knurre af vores drenge. Nu bor hun hos et ældre ægtepar og har det bare så godt.

Ønsker dig alt mulig held og lykke med at finde et nyt hjem til hende.

Anmeld

18. november 2012

M&N

Jeg håber du finder nogen der kan tage sig rigtig godt af hende og giver hende et dejligt hjem

Hun ser rigtig sød ud!

Ærgeligt at du ikke kan have hende mere, men sådan er livet jo nogengange og så man man bide i det sure æble. Det er et enormt svært valg! Jeg kan slet ikke undvære mine egne 2 baby'er, så hatten af for dig at du leder efter en ny familie til din hund - i stedet for, som en anden siger, at aflive den.

Anmeld

18. november 2012

tweety2060

IH bare vi havde plads .... Hun er rigtig smuk!!! Håber hun får en dejlig familie

Anmeld

17. december 2012

Bryndis

Ingen der har brug for en dejlig frisk familiehund?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.