Ventetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Hej :-) 

Jeg vil lige høre, om der er nogle af Jer som kender nogle gode steder at købe ventetøj til plus kvinder (46 til 48)?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej :-) 

Jeg vil lige høre, om der er nogle af Jer som kender nogle gode steder at købe ventetøj til plus kvinder (46 til 48)?? 

H&M Har faktisk noget i en str 46 - jeg er selv en pluspige og  der er selvfølgelig pluspige-ventetøj online, men sjovt nok bliver prisen så også næsten dobbelt så stor og det vil jeg ikke bruge penge på 

Har både fundet bukser, trøjer, stroptrøjer og en kjole i H&M 

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

Okay tak - skal bare have nogle bukser der er behagelige  

Det er skam ikke så aktuelt nu, men har bare hørt det ikke er godt med stramme bukser, og de sidder sådan tilpas stramme nu 

Anmeld

17. november 2012

piadas

Anonym skriver:

Det er skam ikke så aktuelt nu, men har bare hørt det ikke er godt med stramme bukser, og de sidder sådan tilpas stramme nu 

Hvis du er interesseret i brugt tøj, har jeg en del i 48. Du kan evt skrive en PB.

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Hvis du er interesseret i brugt tøj, har jeg en del i 48. Du kan evt skrive en PB.

Det kunne jeg meget vel være - hvordan skriver jeg privat besked??

Anmeld

18. november 2012

Camilla30

Hvor i landet er du fra? Jeg kender et rigtig godt sted, men de har ingen onlineshop, ligger i nordjylland

Anmeld

18. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Ja min jordemoder forlangte også nærmest at jeg købte bukser der ikke strammede  jeg har som sagt selv købt 2 stk i H&M og de har det der elestikbånd helt op over mavsen  de er super gode

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ja min jordemoder forlangte også nærmest at jeg købte bukser der ikke strammede  jeg har som sagt selv købt 2 stk i H&M og de har det der elestikbånd helt op over mavsen  de er super gode

Har slet ikke været ved lægen endnu og fået det bekræftet - så når det er sket, så tror jeg at jeg finder et par bukser, som ikke strammer.. (gør de jeg har nu heller ikke, men der er bare et eller andet ved graviditetsbukser )

Har faktisk været inde på h&m, og de er faktisk rigtig fine :-) 

Anmeld

18. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Har slet ikke været ved lægen endnu og fået det bekræftet - så når det er sket, så tror jeg at jeg finder et par bukser, som ikke strammer.. (gør de jeg har nu heller ikke, men der er bare et eller andet ved graviditetsbukser )

Har faktisk været inde på h&m, og de er faktisk rigtig fine :-) 

Ja nemlig og til en overkommelig pris. Fik 2 par til 500 kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.