at køre afsted med et so ende barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Den lykkelige

Min datter har aldrig været "den type baby" ( som jeg kan se nogle andre har) hvor hun sidder i auto stolen, de stopper bilen og bare tager autostol ud med baby i og ned i vognen også handle.. men min datter sov også kun de to første dage af hendes liv.. Så var det slut med det
Men det første halve års tid der planlagde vi besøg efter hendes sove rytme.. Også fik hun sine 30 minutter i bilen på vej til det vi skulle, eller på vej hjem.. Men da hun blev det "ældre".. ca fra 9 mdr.. der lagde vi hende til at sove i barnevognen hos dem vi var (her havde hun fået nattøj på og børstet tænder) .. når vi skulle gå så sagde vi farvel og som det aller sidste lige inden vi kørte der tog vi hende op af barnevognen, jeg spændte hende fast, mens farmand pakkede barnevogn ned.. Så sad jeg på bagsædet og hun fik en flaske og hun sov videre, selvom hun var nået vågne.. når vi kom hjem var det bar lyn hurtig ud af bilen og op i seng.. (med endnu en flaske, da hun kun var på det)..  ellers ville vi aldrig kunne være hos nogen længere end til hendes godnat tid.. og det har fungeret fint her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

K&S

Nadia&Daniel skriver:

Det kan vi ikke endnu med Laura (2 år) - hun vågner og bliver sur..

Vi kan heller ikke med Anton på 2 år - han vågner, når vi tager ham op af sengen, er vågen i bilen og er ikke nem at putte igen, når vi kommer hjem

Anmeld

17. november 2012

Janni.

Jeg har ikke prøvet at putte Silas når vi er i byen, for at vække ham og så køre hjem og putte ham. 

Men hvis vi er i byen, og han falder i søvn på vej hjem, så kan jeg skifte ham, børste tænder på ham og putte ham i seng når vi er kommet hjem, uden han næsten vågner. 

Silas er 20 mdr..

Anmeld

19. november 2012

Moma

Det har vi altid kunnet med begge vores børn. Til den lille på 3 år har vi indtil for nyligt haft barnevognskassen med. Så var der et sted, som han kendte, hvor han kunne falde i søvn.

Nu putter vi dem - bærer dem ud i bilen - oftest vågner de slet ikke eller hun halvt op - og så lægger vi dem ind i sengen, når vi er hjemmer. De sover bare trygt videre.

Vi har altid gået op i, at vi kan komme nogle steder i weekenden.

Anmeld

19. november 2012

Wik

Hvis jeg med held fik puttet mit barn ude, ville hun måske vågne ved flytning men ellers falde i søvn. Vores problem er at hun ikke vil ligge sig til at sove andre steder før hun er så udmattet at hun ikke kan andet. Hvis du har et barn der sover hvor det bliver lagt så kan du, ellers ville jeg altid køre hjme ved sove tid, eller simpelthen overnatte. Sen aften hygge, synes jeg er rareste i hjemlige omgivelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.