at køre afsted med et so ende barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Sitrani

Jeg har en datter på knap halvandet år Vi er tit hjemme hos mine forældre... Normalt blir vi kørt hjem til os selv inden hun skal puttes, vi har nemlig ikke selv bil endnu

Mit spørgsmål går på, om der er nogen der har erfaring med, at lægge sit barn til at sove ude hos nogen, og så putte det ud i autostolen, når man så kører hjem....? Jeg mener, kan man det..?? Eller hvordan gør I..?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Giraffen

STN skriver:

Jeg har en datter på knap halvandet år Vi er tit hjemme hos mine forældre... Normalt blir vi kørt hjem til os selv inden hun skal puttes, vi har nemlig ikke selv bil endnu

Mit spørgsmål går på, om der er nogen der har erfaring med, at lægge sit barn til at sove ude hos nogen, og så putte det ud i autostolen, når man så kører hjem....? Jeg mener, kan man det..?? Eller hvordan gør I..?!

vi ka godt, men vores datter er også kun 8 måneder.. tror desværre kun det blir sværere med tiden, men jeg er også sikker på at det afhænger meget af det enkelte barn og at nogle sover mere/mindre tungt end andre

Anmeld

17. november 2012

M (:

STN skriver:

Jeg tror bare det er noget hun skal "øves" i.

Vi var eksperter i det, mine søskende og jeg, og vi blev "trænet" i en tidlig alder - vi kunne sagens puttes, SELV går ud i bilen og spænde selen og SELV gå i seng, når vi kom hjem, og alt det uden rigtigt at vågne.. (:

Anmeld

17. november 2012

Mimic

STN skriver:

vores datter, på 6 er fra helt lille "øvet" i at blive puttet hos andre, blive båret ud i autostolen og op i seng, så det tror jeg sagtens i kan, sørg evt for at gøre putteklar som i ville gøre derhjemme, det gjorde vi i starten og det virkede fint og en varm bil gør også underværker ved sovende unger

Anmeld

17. november 2012

Nadia&Daniel

STN skriver:

Det kan vi ikke endnu med Laura (2 år) - hun vågner og bliver sur..

Anmeld

17. november 2012

Frk.S

Det har vi gjort med Freja helt fra starten - uden problemer.

Hun vågner som regel lige op når hun bliver taget op, men falder som regel i søvn i bilen igen. Og nogle gange kan vi så bare løfte hende ind i seng mens hun sover videre. Hvis hun vågner der, sover hun hurtigt igen.

Anmeld

17. november 2012

Benjamins'mor

Det har vi gjort før.

Nogle gange vågner han, men så sover han videre i autostolen og også når vi tager ham ud igen.

Anmeld

17. november 2012

Nessie

De fleste børn kan godt, og de fleste børn falder bare i søvn igen uden problemer, når de kommer hjem.

Men, nogle børn har det svært med søvn, og vågner nemt, så det kommer meget an på barnet.

Mine nevøer og niece (og mig selv), kunne bare falde i søvn, og blive puttet og kørt rundt med osv.

Men min søn har vi meget svært ved at få til at sove andre steder, og sådan har det altid været.
I dag er han 3 år, og vi har faktisk opgivet at få ham til at sove ude, når der sker noget, bruger alt for lang tid på det. Han er ikke ulykkelig. Sover bare ikke, og er selvfølgelig mere tilbøjelig til at kalde og stå op, end han gør hjemme.

HVis han falder i søvn i bilen, vågner han altid op når vi tager ham ud af autostolen, men falder heldigvis hurtigt i søvn igen i sin seng

Anmeld

17. november 2012

henh01

Vi kan godt gøre det med vores søn på 2 år. Et par enkelte gange har v i gjort det med den store på 8 år. Vi bærer den lille til og fra bilen og op i seng.
Men jeg synes jo bestemt ikke det er noget man skal benytte sig af for ofte da barnets søvn har SÅ stor betydning for udviklingen osv og derfor altid bør bestræbes på at få en uafbrudt nattesøvn

Anmeld

17. november 2012

Faith

Det har vi aldrig kunnet med nogen af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.