Gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Juniors mor

Jeg er på jagt efter et par gummistøvler til Julie i str 22, men synes den mindste de har i butikkerne er en str 23.
Vil helst ikke betale en bondegård for dem, da jeg ikke tror hun får dem særlig meget på, men vuggestuen kræver der står et par klar til dårligt vejr.....
Er der nogle der ved hvor jeg kan få et par i str 22 til en rimlig pris....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Tynen

Jeg har nogle min mor forhandler.

De er på tilbud i øjeblikket til 199,-

http://www.alfeunger.dk/product_info.php?cPath=219_212&products_id=1925

Og ellers har hun dem her til 169,-

http://www.alfeunger.dk/product_info.php?cPath=219_212&products_id=1910

Ved derfor ikke om der er andre gode tilbud, har ikke rigtig kigget efter andre

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Jeg har købt Nannas i Bilka til ca. 90,-. De er lyserøde med bobler på i forskellige farver. De har nemlig også nogle andre derude i sådan lidt retrofarver (Signes er lilla med orange kant og hjerter), men de starter ved str. 23. De andre har jeg købt i str. 22.

- Line

Anmeld

4. juni 2009

Siber

mener at vi købt Almas første gummistøver i bilka til ingen penge, og de var vidst i str. 20

Knus Siber

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Hvor åndsvagt, men jeg har lige forelsket mig i et par gummistøvler 

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Hvor åndsvagt, men jeg har lige forelsket mig i et par gummistøvler 

Der er jo også elefanter i

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Der er jo også elefanter i

Jamen, jeg kan slet ikke klare, når der er elefanter. Må ha'. Og den lille lilla snørre er altså også så fin.

Hm, jeg har vist nok lidt en små-bitte-sko-fetish og har altid haft det. Min mor hadede at købe sko med mig, fordi jeg altid skulle kigge på de mindste og sige Iiih og Ååååh og var umulig at trække væk.

Anmeld

4. juni 2009

Loggidut

barda bing!

jeg var i jem & Fix, den anden dag, der lå en rodekasse med støvler i alle størelser, til børn altså, 50 kr.

de er ikke skide fede, men de er gode fordi der ikke er en hæl på dem, altså de er flade hele vejen hen! Et godt fif til jer der er ude og købe for første gang, lad være med at købe med hæl på!

Anmeld

4. juni 2009

Tynen

linemus skriver:

Jamen, jeg kan slet ikke klare, når der er elefanter. Må ha'. Og den lille lilla snørre er altså også så fin.

Hm, jeg har vist nok lidt en små-bitte-sko-fetish og har altid haft det. Min mor hadede at købe sko med mig, fordi jeg altid skulle kigge på de mindste og sige Iiih og Ååååh og var umulig at trække væk.

Jeg ville også helst have at Stella skulle have haft dem med snøren, men nej nej..
Man skal åbenbart ikke spørge ungen hvis hun i virkeligheden ikke har et valg

Måske vi skulle lave en klub over fetish(er/s) .. Jeg melder mig gerne i underkategorien: Netshopping, tøj

Anmeld

4. juni 2009

linemus

Tynen skriver:

Jeg ville også helst have at Stella skulle have haft dem med snøren, men nej nej..
Man skal åbenbart ikke spørge ungen hvis hun i virkeligheden ikke har et valg

Måske vi skulle lave en klub over fetish(er/s) .. Jeg melder mig gerne i underkategorien: Netshopping, tøj

Kan man have chokolade-fetish?

Jeg har forresten lige lavet popcorn. Ja ja, jeg er ikke så hurtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.